شهید آیت‌الله رئیسی نماد خدمت به مردم بود

مدیر حوزه علمیه برادران کوهدشت با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی نماد خدمت به مردم بود، گفت: آیت الله رئیسی ماندگار شد چون برای مردم منفعت داشت .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، محمدرضا سبحانی، امروز(۳۱اردیبهشت)، در مراسم بزرگداشت شهدای دولت در مسجد جامع کوهدشت اظهارداشت: شهید آیت‌الله رئیسی(ره) نماد تواضع و فروتنی بودند و دارای خصوصیت‌های شخصیتی و رفتاری عظیمی بود و این تواضع از عمق جان او نشأت گرفته است.

مدیر حوزه علمیه برادران کوهدشت افزود: آیت‌الله رئیسی(ره) نماد خدمت به مردم بود، رئیسی ماندگار شد چون برای مردم منفعت داشت و این  مورد تاکید خداوند متعال در روایات و آیات است.

وی ادامه داد: آیت‌الله سید ابراهیم  رئیسی(ره) شخصیتی بود که برای خدمت به مردم تعطیلی نداشت.

حجت الاسلام سبحانی با بیان اینکه خبرنگاری آیت الله رئیسی پرسید که آیا روزی بوده که کامل استراحت داشته باشید؟ فرمودند: یادم نمی‌آید، عنوان کرد: کسی که یک حاجت از مسلمانی اجابت کند با عبادتی برابر با ۹هزار سال که هم نماز خوانده و هم روزه گرفته است، برابری می‌کند.

 وی اظهارکرد: دغدغه خدمت به مردم بسیار مهم است، بایستی این فرصت را غنیمت دانست و بکوشیم.

مدیر حوزه علمیه برادران کوهدشت با اشاره به اینکه یکی از مشکلات جامعه مشکل مسکن و اجاره‌بهای بالا در این زمینه است، گفت: مسئولان در خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات مردم از شهدای عزیز الگو بگیرند.

کد خبر 1764641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha