مسئولان استان زنجان با صدور بیانیه در غم شهادت آیت الله رئیسی همدردی کردند

مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان زنجان با صدور پیام‌های جداگانه ای، شهادت آیت الله رییسی رییس جمهور مردمی و همراهان او را در حادثه سقوط بالگرد تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، در پیام‌های تسلیت دستگاه های اجرایی استان زنجان آمده است؛

مسیر پرافتخار خدمتگزاری را با قدم‌های مستحکم‌تر طی خواهیم کرد

سپاه انصارالمهدی (عج) ‌ استان زنجان تاکید کرد: همانطور که رهبر عزیزتر از جانمان فرمودند که "مطمئن باشید هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید" ما نیز این اطمینان را می‌دهیم که قطعا این مسیر پر افتخار خدمتگزاری را تا رسیدن به آرمان‌های والا و مقدس آن با عزمی راسخ و قدم هایی مستحکم‌تر طی خواهیم کرد.

سپاه زنجان در پیامی شهادت رئیس جمهور کشورمان و همراهان را تسلیت گفت و افزود:‌ شهادت هنر مردان خدا و مزد و پاداش مجاهدت‌ها و تلاش‌های بنده‌های برگزیده، مخلص و مجاهد است که خداوند متعال به آنان عطا می‌کند.

امروز باب دیگری از ابواب شهادت به روی خادم الرضا آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور خستگی ناپذیر و با اخلاص ایران اسلامی و همراهانشان گشوده شد که همگی در مسیر احیای اسلام ناب محمدی(ص) و تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداشته و لبیک گویان به ندای نائب امام زمان(عج) سر از پا نمی شناختند.

شهادت آیت الله رییسی قلب های ملت ایران را در بهت فرو برد

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان تاکید کرد: خبر شهادت مظلومانه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور انقلابی، مردمی و  جهادی کشور و همراهان خدوم ایشان در راه خدمت به کشور و ملت، در پگاه روز ولادت با سعادت امام مهربانی ها، امام رضا (علیه السلام)، دل همه ملت ایران را متأثر و اندوهناک کرد.

بی تردید عروج ملکوتی یار وفادار انقلاب، سید محرومان، حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب کشور و حادثه دلخراش شهادت وزیر محترم امور خارجه، نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار محترم و جمعی دیگر از همراهان رئیس جمهور، ضایعه ای عظیم و جبران ناپذیر است که  از اذهان ملت رشید و پاکباخته میهن محو نخواهد گردید.

صفای باطن، تواضع مثال زدنی و شوق خدمت به محرومان و تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات و مسائل کشور، از مهم ترین ویژگی رئیس جمهور شهید در تمام ادوار مسئولیت و خدمت خالصانه وی بود.

همکاران مدیریت، مدیران، اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران استان زنجان، شهادت پر افتخار رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان در حین خدمت به مردم را محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، مردم  شریف و قدرشناس ایران عزیز، اعضای محترم هیأت دولت جمهوری اسلامی ایران و خانواده داغدار ایشان، «تسلیت و تعزیت» عرض نموده و بار دیگر عهد می بندیم تا پای جان از آرمان های والای نظام اسلامی حراست نماییم.

شهادت راه جاودانگی است

فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز در پیامی شهادت رئیس جمهور محبوب و همراهان شهیدش را به همه همکاران خدوم و مردم غیور استان تسلیت گفت و افزود: شهادت راه جاودانگی است؛ در این مسیر تنها مردان بزرگ و الهی در آمد و شد هستند؛ بی پروا در راه خدمت به خلق الله از تخت و پایتخت و هرآنچه تعلق است گذشته و خود را به میان مردم رسانده و در میدان عمل قدم می گذارند و دغدغه خدمت، خدمت و باز خدمت را دارند.

مجاهدت یعنی همین (خدمت) و خدمت یعنی اینکه خود را از آسایش و رفاه مرکز به محرومیت حاشیه و مرز برسانی و پای درد و دل عشایر و دهقانان و روستائیان بنشینی و به خواسته هایشان جامه عمل بپوشانی.

مسلما نبودشان ضایعه جانگداز و جبران ناپذیر است ولی به فرموده مقام معظم رهبری هیچ خللی در کار کشور ایجاد نخواهد شد و همه ما ادامه دهنده راه شهدای خدمت و خدمتگزار مردم هستیم.

رییسی مزد سالها خدمت مخلصانه و صادقانه خود را گرفت

رئیس کل دادگستری استان زنجان نیز در پیامی، گفت: خادم الرضا (ع) رئیس جمهور محبوب و مردمی ملت ایران در شب ولادت ثامن الحجج امام رضا (ع) آسمانی شد و مزد سال‌ها خدمت مخلصانه، صادقانه و عارفانه خود را در این شب عزیز از شمس الشموس امام هشتم شیعیان دریافت کرد.

بی شک آیت الله رئیسی از جمله دولتمردان نظام و ایران اسلامی بود که عمر شریف خود را در راه خدمت به انقلاب و مردم شریف ایران صرف کرد و ولایت مداری، عدالت محوری و مردم گرایی را در اولویت و در رأس امور زندگی و کاری خود قرار داد.

تلاش‌های خالصانه و خستگی‌ناپذیر حضرت آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی در طول حیات پُربرکت‌شان بیش از چهار دهه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران در مسئولیت‌های مهمی نظیر ریاست قوای قضائیه و مجریه، عضویت در هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام تأییدی بر کمال شایستگی‌ها و توانمندی‌های ایشان است که همواره در مسیر خدمت جلب رضایت خداوند و آرامش ملت را در نظر داشت.

شخصیت و مواضع انقلابی رئیس جمهور شهید در خاطر ملت قدرشناس ماندگار خواهد بود

امام جمعه و فرماندار سلطانیه نیز تاکید کردند: رئیس جمهور خستگی ناپذیر که خود را وقف خدمت کرده بود و دوران کوتاه ریاست جمهوری ایشان مملو از تقیّد و پاسداری از ارزشها و مواضع انقلابی، مردمداری و خدمت خالصانه به مردم بود و قطعا یاد و خاطره و شخصیت و مواضع انقلابی رئیس جمهور شهید در خاطر ملت قدرشناس ماندگار خواهد شد.

اینجانبان با تسلیت شهادت رییس جمهور خدوم و محبوب القلوب حضرت آیت الله رییسی و همراهانش دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیر جهادی امور خارجه، آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را به محضر امام عصر(عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(دام ظله العالی) و به خدمت مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان سلطانیه تسلیت می گوییم و بدون تردید امیدواریم با رهبری های مقام معظم رهبری هیچ خللی در کشور ایجاد نخواهد شد.

کد خبر 1764721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha