آیت‌الله رییسی در راه احقاق حقوق مردم، لحظه‌ای از پا نمی‌نشست

شهید آیت الله رئیسی در راه خدمتگزاری به مردم، پیگیری مشکلات و تلاش برای عمران، رشد اقتصادی و رفاه ملت، در کنار عزت بین‌المللی جمهوری اسلامی و احقاق حقوق مردم، لحظه‌ای از پا نمی‌نشست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، محمدهادی ایمانیه در جریان اجتماع دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز که به منظور بزرگداشت آیت الله رییسی و دیگر شهدای خدمت برگزار شد، شهید آیت‌الله رئیسی را خادم الرضا(ع)، سیدالشهدای خدمت، امین مردم و تابع ولایت، رئیس جمهور مردمی و مجاهد توصیف کرد که در راه خدمتگزاری به مردم، پیگیری مشکلات و تلاش برای عمران، رشد اقتصادی و رفاه ملت، در کنار عزت بین‌المللی جمهوری اسلامی و احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین، لحظه‌ای از پا نمی‌نشست.

استاندار فارس با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی متولد خراسان رضوی هستند و سال‌ها تولیت آستان قدس رضوی را برعهده داشتند، گفت: خداوند متعال در شب میلاد آقا امام رضا (ع) پاداش شهادت را به ایشان عطا کرد.

وی به فعالیت‌های این خادم شهید اشاره کرد و گفت: سرکشی میدانی به تمامی نقاط کشور که حتی برخی از مکان‌ها سابقه حضور هیچ مسئولی وجود نداشته است را ایشان در طول خدمت و ریاست جمهوری انجام دادند.

استاندار فارس به سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان فارس و شهرستان ممسنی توسط بالگرد اشاره کرد و گفت: در مسیر و طول این راه ایشان مشغول عبادت و نماز بود.

ایمانیه همچنین در خصوص روحیه جهادی این رئیس جمهور سخن گفت: بارها شاهد بودیم که اگر فردی و یا نیازمندی در مسیر جلوی خوردو دولت و رئیس جمهور را می‌گرفت ایشان با تواضع اجازه نزدیکی شهروندان را می‌داد و با جان و دل سخنان آن‌ها را می‌شنید و دستور پیگیری می‌داد.

در این آئین که با حضور استاندار فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اعضای هیات رئیسه دانشگاه، مدیران و اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار شد، با درود و صلوات به روح پرفتوح سیدالشهدای خدمت، حضرت آیت الله رئیسی و همراهان که روز گذشته در اثر سانحه سقوط بالگرد، به فیض شهادت نائل آمدند، بر تداوم مسیر پرافتخار آنان تاکید شد.

کد خبر 1764730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha