خدمت بی‌وقفه به ملت ایران از ویژگی‌های بارز آیت الله رئیسی بود

حاج علی اکبری با برشمردن فضیلت‌های اخلاقی آیت الله رئیسی، شهید جمهور، گفت: خدمت بی‌وقفه به ملت ایران از ویژگی‌های بارز آیت الله رئیسی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، اصغر حاج علی اکبری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان امروز در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید خدمت، آیت الله ابراهیم رئیسی و همراهانش در تالار اندیشه به فضائل اخلاقی و ویژگی های بارز شهید جمهور اشاره کرد و گفت: ایشان به جهت خدمت بی وقفه به عنوان سید شهدای خدمت در ایران و جهان شناخته شده است و پیام های تسلیتی که از سوی مقامات کشورهای مختلف صادر شده است، گویای این مطلب است.

وی ادامه داد: آیت الله رئیسی بدون توجه به مسائل حاشیه ای، در خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نبود و تلاش می کرد بدون درگیر شدن با مخالفان و منتقدان، وقت خود را صرف خدمت به ملت ایران کند که این روحیه انقلابی ایشان نشات گرفته از فضیلت های اخلاقی این شهید بود.

خدمت بی‌وقفه به ملت ایران از ویژگی‌های بارز آیت الله رئیسی بود

حاج علی اکبری با یادآوری اینکه حتی مخالفان این رئیس جمهور مردمی نیز به روحیه خدمت بی وقفه این شهید معترف بودند، تصریح کرد: لازم است تا همه ما به عنوان خدمتگزاران نظام از این روحیه الگوبرداری کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ضمن تاکید به تقویت برخی از فضیلت های اخلاقی به کارکنان اداره کل به بیان برخی اقدامات به مناسبت شهادت شهید جمهور در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرهنگسراها پرداخت و گفت: لغو کنسرت‌ها و برنامه های مفرح، سیاه پوش کردن ادارات و نصب بنرها و نوشته های تسلیت و استفاده از عناوین سیدالشهدای خدمت، خادم الرضا(ع) و خادم ملت در پیام ها و طراحی ها از اهم برنامه های دستگاه فرهنگ و هنر در استان زنجان است.

قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و نثار فاتحه برای شهید راه خدمت، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش پایان بخش این مراسم بود.

خدمت بی‌وقفه به ملت ایران از ویژگی‌های بارز آیت الله رئیسی بود

کد خبر 1764739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha