تاریخ باید شجاعت و ایستادگی آیت الله رئیسی در برابر استکبار جهانی را بنویسد

آخوند رهبر گفت: آیت الله رئیسی انسان وارسته ای بود که باید تاریخ شجاعت، قداست و ایستادگی ایشان در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم را بنویسد.

آخوند عبدالرزاق رهبر با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: از شخصیت دکتر آیت الله رئیسی هر چه بگوییم کم است، ایشان یک انسان سیاستمدار، شجاع و عاشق ولایت و رهبری بود.

امام جمعه اهل سنت آق قلا افزود: آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری بود که بیشتر کشور و مردم روی اعتدال و عدالت را راهنمایی می کرد.

وی با اشاره به ارتباط قدیمی و دوستی چهل ساله خود با شهید آیت الله رئیسی، گفت: ایشان به وحدت علاقمند بودند و قبل از ریاست جمهوری، بیش از پنج بار در مراسمات هفته وحدت و میلاد رسول (ص) در آق قلا شرکت کرده و سخنرانی کردند.

آخوند رهبر افزود: ایشان احترام خاصی به اهل سنت قائل بودند و باید این رفتار و اخلاق و شخصیت ایشان را همه رسانه ها منعکس کند.

وی ادامه داد: آیت الله رئیسی انسان وارسته ای بود که باید تاریخ شجاعت، قداست و ایستادگی ایشان در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم را بنویسد.

امام جمعه اهل سنت آق قلا شهادت آیت رئیسی را تدبیر الهی خواند و گفت: چنین شخصیت هایی در صدر اسلام زیاد بودند و باید به این مسئله راضی شویم، ان شاء الله با صبر و عنایت مردم به انقلاب و رهبری از این غم بزرگ بگذریم.

وی افزود: آیت الله رئیسی یک رکن رکین انقلاب، وحدت و شجاعت بود و مثل ایشان در تاریخ بشریت کم است.

آخوند رهبر گفت: اخلاق حسنه، شجاعت و ایستادگی های ایشان در مقابل صهیونیست باعث علاقمندی مردم دنیا و خاورهای دور شده است.

کد خبر 1764753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha