این مصیبت آزمونی برای صبر ما، در مسیر باورهای انقلابی است

امام جمعه شهرستان پیرانشهر گفت: این مصیبت وارده، آزمونی برای صبر و استقامت ما در مسیر ایمان و باورهای اسلامی و انقلابی است.

ماموستا محمدصالح حاجی هاشم آبادی، امام جمعه و مسئول مرکز اسلامی شهرستان پیرانشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، با اشاره به آیه قرآنی «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»، گفت: با قلبی سرشار از ایمان و تسلیم در برابر قضا و قدر الهی، ما خبر حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه رئیس جمهور مردمی و همراهان ایشان را دریافت کردیم.

وی افزود: این مصیبت وارده، آزمونی برای صبر و استقامت ما در مسیر ایمان و باورهای اسلامی و انقلابی است.

این مسئول ادامه داد: به عنوان خادمی از خدمتگزاران دین مبین اسلام و به نمایندگی از جامعه روحانیت و مردم قهرمان شهرستان پیرانشهر، شهادت این عزیزان را به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی و خانواده‌های معزز شهدا تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن عزیزان مسئلت می‌نمایم.

وی گفت: همچنین درپایان لازم می‌دانم یاد آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، امیرعبداللیهان وزیر محترم امور خارجه و استاندار  آذربایجان شرقی و مسئول تیم حفاظت و همراهان دیگر را گرامی بدارم.

کد خبر 1764838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha