تواضع و مردم داری از ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی بود

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به ویژگیهای اخلاقی سید ابراهیم رئیسی در ابعاد مختلف گفت: ایشان در تواضع و مردمداری و مدارا با مردم کم نظیر بود.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان، ضمن تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش به ویژگیهای اخلاقی سید ابراهیم رئیسی در ابعاد مختلف اشاره کرد و گفت: ایشان در تواضع و مردمداری و مدارا با مردم کم نظیر بود.

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سوابق خدماتی ایشان در دوران عمر با برکتش افزود: خادم الرضا، ریاست تولیت آستان قدس، ریاست قوه قضایه و دوره سه ساله ریاست جمهوری ایشان با خدمت به مردم سپری شد و تا آخر عمر هم در خدمت اسلام بود.

وی با تاکید بر الگو گیری همه ما از چنین افرادی تصریح کرد: بیان شخصیت این بزرگمرد نیاز به جلسات متعدد دارد و همه ما باید برای قدم‌هایی که موجب موفقیت اسلام است به آنها اقتدا کنیم.

موسوی اصفهانی افزود: عیدی وی با عنایت خدا و به برکت امام رضا (ع) و در شب میلاد این امام رئوف شهادت بود که یکی از بزرگترین سعادتها است شهدا زنده اند و خداوند توفیق ادامه دادن راه ایشان را به ما عنایت کند.

وی با بیان اینکه تلاش آیت الله رئیسی تلاشی از نوع جهاد و مسئولیت پذیری واقعی در خدمت به مردم و محرومان بود افزود: در هر استان، منطقه ای و در هر جایی که احساس می‌کرد نیاز به حضورش است و می‌تواند برای رفع مشکلات مردم اقدام کند حضور یافته و از نزدیک مشکلات را حل می‌کرد.

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری به خدمات سه ساله ایشان اشاره کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری واقعا خستگی ناپذیر بودند و در سفرهای استانی بسیار موفق عمل کرد، نه اینکه فقط ادعا، تریبون، فیلم برداری و جمعیت مردم را داشته باشد بلکه هر کجا که سفر کرد مردم نتایج آن سفرها را ملاحظه کردند.

وی با بیان اینکه مردم نسبت به رئیس جمهور شهید علاقه خاصی داشتند و به وی ابراز محبت می‌کردند تصریح کرد: شهادت ایشان باعث اندوه همه ملت ایران شد و همه ما باید از ایشان درس بگیریم که کارمان و تلاشمان برای خدا و خدمت به خلق باشد.

کد خبر 1764860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha