شهید سید ابراهیم رئیسی تکیه‌گاه محرومین بود

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران گفت: آیت الله سید ابراهیم رئیسی تکیه گاه محرومین بود و ایشان در اخلاص، مجاهدت‌، صداقت، خدمت به محرومان بی نظیر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،حجت الاسلام علی معبودی نماینده ولی فقیه سپاه سید الشهدا استان تهران در اجلاسیه شهدای  روحانی استان تهران که در قالب یادواره ۱۲۰۰۰ هزار شهید استان تهران در شهرستان پیشوا برگزار شد، گفت: پیامبران معلمان تاریخ هستند و روحانیت و علما وارثان آنها هستند که در کنار تحصیل علم و تذهیب نفس در عرصه های مختلف فکری و فرهنگی، مقابله با بدعت ها و انحرافات، جمع آوری احادیث معصومین، تولید معارف دینی مجاهدت‌ کردند و گنجینه های ارزشمندی را در اختیار ما قرار دادند.
وی افزود: ما علمای تاثیر گذار زیادی را در طول تاریخ داشته ایم که با ایستادگی در برابر ظالمان و فساد توانسته اند نامی ماندگار از این قشر فرهیخته بر جای بگذارند و امام راحل کاری را انجام داد که پس از صدر اسلام از آن سراغ نداریم و بنیانگذار جمهوری اسلامی با هویت دینی شد.
حجت الاسلام معبودی روحانیت را مرجع بسط گسترش دین معرفی کرد و گفت: روحانیت در همه عرصه ها پیشگام بوده است و در همین استان تهران و در دیار پانزده خرداد روحانیت همیشه پیشانی حرکت برای حفظ دین و ایمان بوده است و داستان این قافله با شهادت عالم عارف سید شهدای مقاومت آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی استمرار پیدا کرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه سید الشهدا استان تهران ادامه داد: روحانیت با عمامه خود تعهد کرده است که لحظه ای در جهت بسط دین آرامش نداشته باشد و حوزه های علمیه در مقابل کج روی ها ایستاده است و روحانیت اسلام مانند آیت الله سید ابراهیم رئیسی تکیه گاه محرومین بوده است.
حجت الاسلام معبودی با اشاره به سختی های روحانیت در طول تاریخ اظهار داشت:تهدیدها، زندان ها، اذیت و آزار ها و زخم زبان ها شهدای بیشماری را از این قشر به پیشگاه حضرت حق تقدیم نموده است و به تعبیر مقام معظم رهبری اگر روحانیت نبود این نظام و انقلاب پیروز نمی شد. 
نماینده ولی فقیه در سپاه سید الشهدا استان تهران با تقدیر از برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی در استان تهران بیان داشت: اهداف برگزاری این مراسم، تدوین  اهداف و نقش پیشتاز روحانیت در عرصه های مختلف سرنوشت ساز است و اگر نقطه عطفی بوده است روحانیت در آن پیشتاز بوده است و روحانیت در هشت سال دفاع مقدس از هر ۴۰ نفر، ۴شهید تقدیم کرده است و این نسبت با مقایسه با دیگر اقشار افزایش ده برابری داشته است مثل علما به مثابه ستارگان درخشان در آسمان است که در زمین راهنما و هدایت گر بوده است.
وی در پایان گفت: آیت الله رئیسی در اخلاص، مجاهدت‌، صداقت، خدمت به محرومان بی نظیر بود و اگر شاهد هستیم که مردم در این واقعه بی قرار و داغدار هستند به دلیل همین ویژگی ها است.

کد خبر 1764930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha