کتابت صلوات خاصه امام رضا(ع) با قلم خوشنویسان تبریزی

صلوات خاصه امام رضا(ع) همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره عکس رضوی به قلم خوشنویسان تبریزی در تبریز کتابت می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از آذربایجان شرقی، صلوات خاصه امام رضا(ع) همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره عکس رضوی به قلم 200 نفر از خوشنویسان تبریزی در تبریز کتابت می شود.

 

برنامه کتابت صلوان خاصه امام رضا(ع) ، چهارم مهرماه جاری و همزمان با برگزاری آئین اختتامیه جشنواره عکس رضوی و معرفی نفرات برتر جشنواره سراسری عکس رضوی برگزار می‌شود.


بر اساس این گزارش، صفحات تذهیب‌کاری شده‌ای در اختیار هنرمندان قرار گرفته و هنرمندان خوشنویس با خودکار و به شیوه نستعلیق صلوات خاصه امام رضا (ع) را کتابت می‌کنند.


گفتنی است، حضور هنرمندان با رده‌های سنی مختلف و کتابت با خودکار از مهمترین ویژگیهای این برنامه عنوان می باشد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، پس از اتمام کتابت صلوات خاصه امام رضا (ع)، آثار خلق شده داوری شده و از ده اثر برتر همزمان با جشنواره تجلیل می‌شود.


براساس این گزارش جشنواره سراسری عکس رضوی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با همکاری معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، شورای فرهنگ عمومی استان، انجمن هنر عکاسی و کانون فرهنگ، هنر برگزار شده و آئین اختتامیه و معرفی نفرات برتر چهارم مهرماه جاری ، ساعت 17 در مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز برگزار خواهد شد.


پایان پیام/

کد خبر 176497

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha