مردم در تشیع جنازه رئیس جمهور حماسه آفریدند

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مردم در تشیع جنازه رئیس جمهور فقید کشورمان و یارانش حماسه آفریدند.

«امیرحسین بانکی پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به حضور حماسی مردم کشورمان در تشیع پیکر شهدای دولت اشاره کرد و اظهارداشت: ملت ایران واقعیت خدمت گذاری را شناخته اند و از این تلاش ها امروز در تشیع پیکر آنان قدرشناسی کردند.

نماینده اصفهان و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: چنین حضور و حماسه ای طی یک دهه اخیر فقط برای سردار دلها رقم خورد و این بار برای رئیس جمهور فقید کشورمان مشاهد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر حماسه ملی در کشورمان در دیگر کشورهای دنیا نیز شاهد عزاداری بودیم و ابراز همدردی با ملت ایران داشتند.

بانکی پور شخصیت شهید آیت الله رئیسی را عامل وحدت و انسجام داخلی بیان کرد و اذعان داشت: در دوران مسئولیت ریاست جمهوری دوگانگی ملت و دولت از بین رفته بود و سرمایه اجتماعی تقویت شده بود.

وی با بیان اینکه همدلی، تلاش گری، خستگی ناپذیری و معنویت در وجود این شهید مجسم بود، تصریح کرد: بسیار از شهید رجایی و باهنر و خصوصیات آنان یاد شده بود که شهید رئیسی آن ویژگی و فضیلت ها را مجدد در کشور زنده کرد.

نماینده مجلس اصفهان و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور فقید کشورمان تمثال فضیلت های مدیریتی بود که در دوران مدیریت اجرایی کشور زنده شد.

روحیه معنوی و تهجد آیت الله رئیسی

وی به روحیه معنوی و تهجد آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: ارتباط معنوی او با پروردگار و ائمه معصومین هیچ گاه ترک نمی شد و همه دوران مسئولیت های قضایی، تولیت آستان مقدس رضوی و ریاست جمهوری این ویژگی وجود داشت.

بانکی پور ادامه داد: با وجود تلاش شبانه روزی و خستگی های کاری اما انس با حضرت حق و دعا و توسل در وجود او ترک نمی شد.

وی با اشاره به سفر به اصفهان و بازدید از تخت فولاد اصفهان، گفت: شهید جمهور در این بازدید که نیمه شب انجام شد ارتباط معنوی خوبی با بزرگان دینی خاک شده در تخت فولاد برقرار کرد.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی به تبسم بر لب رئیس جمهور فقید ایران اشاره کرد و یادآورشد: مردم قدرشناس تلاش های او شدند که در حماسه تشیع پیکر شهدای دولت امروز دیده شد.

کد خبر 1765014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha