شهید آیت الله رئیسی استراحت را مغلوب کرد

حجت الاسلام ماندگاری در یادواره شهدا گفت: شهید آیت الله رئیسی استراحت را مغلوب کرد و مجاهدت های وی در مناصب مختلف باعث شد مدال طلای شهادت را بر گردن بیاندازد.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری کارشناس مسائل دینی و استاد حوزه و دانشگاه چهارشنبه شب (۲خردادماه) در مراسم یادواره شهدای روستای رستم آباد بخش جوادآباد شهرستان ورامین گفت: مجلس شهدا کلاس درس است و در این کلاس معلم خوب درس را فهمیدن، ادای تکلیف و واگذاری نتیجه به معلم از اجزای اصلی کلاس درس است و شهدا به ما یاد دادند که این دنیا کلاس درس است و معلم آن خدای متعال است.


وی افزود: باید درک کنیم که این عالم برای چه خلق شده است و سختی های خاص خود را دارد ولی شهدا فهمیدند که مدرسه عالم برای چه خلق شده است و در آن ماموریت هایی از سوی معلم آن که خدای متعال است داده شده است که هر که آنرا تکلیف و مشق کند معلم آن به او پاداش می دهد.


حجت الاسلام ماندگاری درک کلاس درس الهی را از ویژگی های شهدا دانست و تصریح کرد: بعضی ها خوی حیوانی دارند و در حال حاضر صهیونیست‌ها در طول هفت ماه بیش از سی و پنج هزار انسان را قتل عام کرده اند که نشان می دهد اینها با حیوانات وحشی در یک رده قرار دارند.


این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: شهدا اگر درس خوب را یاد گرفتند پرواز به سوی درگاه الهی را طی کردند و شهید رئیسی که شاگرد اول این مکتب بود حتی از ریاست جمهوری دست کشید تا به سوی قرب الهی و جنت پر کشد و اینها نشانه این است که این دنیا میدان مسابقه برای نزدیکتر بودن به خداست که شهدا این را باور کرده اند و به آن رسیدند.


وی افزود: سرمایه آقای شهید رئیسی و یارانش همین پنج روز عزاداری یک جامعه هشتاد میلیونی است و دست این سید بزرگوار در آن دنیا با این پشتوانه دعای مردمی پر است و از یکشنبه ظهر پس از سه سال تلاش خستگی ناپذیر او برای استراحت به درگاه الهی رفت تا انشالله با امام زمان (عجّ) به دنیا رجعت کند
حجت الاسلام ماندگاری مقام شهدا را بسیار ارزشمند و والا دانست و گفت: حضور مجلس شهدا باید فهم ما را زیاد کند و اگر زیاد بفهمیم قطعا سهم ما نیز بیشتر خواهد شد و در طول تاریخ افراد بسیاری بوده اند که علیرغم نداشتن سواد و جایگاه ممتاز فقط به دلیل فهم بالا از سهم بیشتری در درگاه الهی برخوردار شدند.


این استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: دشمنان به دنبال جدایی فهم کلاس درس ما هستند که برخی ها در داخل کشور شامل جدایی فهم درس خود شده اند که با نسبت دادن انواع تهمت ها به رئیس جمهور شهید همنوا با دشمنان به این خادم الرضا و خدمتگذار مردم که شب و روز برای خود نداشت باعث رنجش رهبری معظم انقلاب شدند.


وی گفت: شهید آیت الله رئیسی استراحت را مغلوب کرد و مجاهدت های وی در مناصب مختلف باعث شد مدال طلای شهادت را بر گردن بیاندازد.

لازم به ذکر است، در این مراسم از کتاب عاشورا ویژه شهدای روستای رستم آباد باحضور مسئولین رونمایی شد.

گفتنی است، روستای رستم آباد ۱۸ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.

کد خبر 1765032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha