سوم خرداد، روز ملی مقاومت و پیروزی ملت ایران است

سرهنگ رستمی با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر،گفت: این روز در تاریخ افتخارات ملت ایران به عنوان روز ملی مقاومت و پیروزی ماندگار شده است.

سرهنگ پاسدار سیاوس رستمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: آزاد سازی خرمشهر نماد عزت، عظمت و بالندگی مردمان این سرزمین برابر توطئه های دشمنان است.

وی افزود : سوم خرداد ۶۱ مصداق و نمود بارز مقاومت، ایستادگی و استقلال‌خواهی ملت قهرمان و شریف ایران است و فتح غرورآفرین خرمشهر همچنان که در دوران دفاع مقدس منشا تحولات و تغییر معادلات جدی در سرنوشت جنگ شد.

 فرمانده سپاه شهرستان دورود ادامه داد: در شرایط کنونی نیز که کشور با جنگ ترکیبی و شناختی همه جانبه دشمنان در عرصه اقتصاد، فرهنگ، سیاست، سبک زندگی، رسانه و ... روبه‌روست کاملا الهام بخش و راهگشاست و لازم است تا همه ارکان نظام در کنار مردم همیشه در صحنه، خرمشهرهایی باقی مانده را نیز فتح کرده و پایه قدرت و اقتدار نظام اسلامی را بیش از همیشه استحکام ببخشند.

وی خاطرنشان کرد: فتح غرورآفرین خرمشهر یادآور عشق و علاقه دینی و ملی ایرانیان به سرزمینشان است که برای حفظ و حراست از آن تا آخرین قطره خون مبارزه کردند تا فتح و نصر الهی "ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم" شامل حالشان شد و هنوز هم می‌توان یاد و خاطره آن روزهای حماسه‌ساز را از ماذنه‌های بلند مسجد جامع خرمشهر شنید.

سرهنگ رستمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: عملیات افتخار آفرین بیت المقدس و فتح الفتوح آزادسازی خرمشهر قهرمان از نقاط عطف دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران است.

فرمانده سپاه شهرستان دورود اظهار کرد: آزاد سازی خرمشهر نماد غیرت ملی و سرآغاز تغییر معادلات جنگ به نفع جمهوری اسلامی و رزمندگان اسلام شد.

وی همچنین، دوران دقاع مقدس را گنجینه ای بزرگ برای ملت ایران نامید و ادامه داد:  حماسه آفرینی ملت ایران در دوران دفاع مقدس بویژه آزاد سازی خرمشهر برای آحاد فردای کشور آموزنده و الهام بخش است.

سرهنگ رستمی در ادامه با گرامیداشت روز "آزادسازی خرمشهر" به آحاد ملت شریف و انقلابی ایران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و تکریم مقام شامخ شهیدان وحماسه سازان این حادثه عظیم تاریخی، افزوده است:  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی آماده رویارویی قاطعانه و سلحشورانه با هرگونه تهدید علیه استقلال و تمامیت ارضی، امنیت، آرامش پیشرفت ملت و کشور و دستاوردهای سترگ انقلاب و نظام اسلامی هستند.

کد خبر 1765085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha