آیت الله رئیسی به دنبال وحدت اسلامی بود

امام جمعه موقت اصفهان گفت: آیت الله رئیسی در روابط خارجی به دنبال وحدت اسلامی بین کشورها و مدافع قرآن و مظلومان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «سید احمد محمودی» در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به حوادث هفته گذشته اظهارداشت: سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و همراهانش مایه تاثر ملت ایران و دوستداران او در دیگر کشورها شد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به پیام تسلیت رهبر انقلاب، افزود: تعدادی از ویژگی های رئیس جمهور فقید ایران در این پیام برشمرده شده بود که در راستای خدمت به مردم بکار گرفته شده است.

وی ادامه داد: روحیه خدمت رسانی و خستگی ناپذیری شهید جمهور و همراهان او توانسته بود تحولات زیادی را در کشور به وجود آورده آورد و مردم قدرشناس این خدمات بودند.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه سیاست او عین دیانت بود، تصریح کرد: او در سفرهای خارجی و مدیریت داخلی کشور پایبند به اصول اسلامی و نظام بود و از قرآن و مظلومان عالم دفاع می کرد.

وی ادامه داد: در توسعه روابط بین المللی وحدت اسلامی بین جوامع را دنبال می کرد و مدافع حقوق مظلومان عالم بود.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به حماسه ملت ایران در تشیع پیکر شهدا اذعان داشت: ملت ایران قدرشناس مسئولان تلاش گر هستند که در این مراسم روزهای گذشته به خوبی نشان دادند.

وی ادامه داد: از اقشار مختلف برای تشیع جنازه رئیس جمهور و همراهانش آمدند و این موضوع سرمایه ای برای کشور خواهد بود.

حجت الاسلام محمودی شهدا را سرمایه های نظام بیان کرد و گفت: باید راه آن ها ادامه پیدا کند و نگذاریم خون شهدا در عرصه های مختلف از بین برود.

کد خبر 1765230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha