شهید رئیسی تأکید بسیاری بر نقش آفرینی رسانه در جهاد تبیین داشت

مدرس و پژوهشگر رسانه با بیان اینکه در جنگ روایت ها و عصر نبرد رسانه ای، وظیفه کلیدی همه ما اهتمام در راستای جهاد تبیین است تصریح کرد: شهید آیت الله رئیسی در سخنان و مواضع خود تأکید بسیاری بر لزوم نقش آفرینی فعال رسانه در عرصه جهاد تبیین داشت.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر دانیال بصیر در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور مردمی و خدوم و یاران و همراهانش در سانحه اخیر اظهار کرد: شهید رئیسی در دیدارهایی که با اهالی رسانه و خبرنگاران داشت به بحث جنگ روایت ها اشاره داشت و تأکید می کرد که اصحاب رسانه نقش مهم و موثری در روایت دقیقسریع و امیدآفرین از رویدادهای گوناگون جامعه دارند.

حجت الاسلام والمسلمین بصیر افزود: ایشان همچنین بر این نکته اصرار داشت که نقش آفرینی درست رسانه ها و فعالان رسانه ای باعث ارتقای سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی می شود.

وی همچنین گفت: رئیس جمهور شهید در عین حال باور به لزوم نقد دولت و مسئولان داشت و این که نقد سازنده چقدر می تواند در اصلاح امور کشور و پیشبرد برنامه ها در مسیر رضایتمندی مردم مفید واقع شود.

این فعال فرهنگی و رسانه ای خاطرنشان کرد: در آستانه انتخابات دیگری قرار داریم و باید از طریق رسانه ها و فضای مجازی، مؤلفه ها و شاخصه های رئیس جمهور انقلابی و مکتبی همچون شهید رئیسی به خوبی برای مردم و نسل جوان تبیین شود تا ان شاءالله دولت بعدی بتواند خدمات ماندگار دولت سیزدهم را تداوم ببخشد.

حجت الاسلام والمسلمین بصیر یادآور شد: در جنگ روایت ها و عصر نبرد رسانه ای، وظیفه کلیدی همه ما اهتمام در راستای جهاد تبیین است به خصوص در دوره ای که دشمن با انواع و اقسام روش ها و شگردها به دنبال انحراف در افکار و اذهان مردم است و با شبهه پراکنی می خواهد به هدف شوم خود دست یابد.

کد خبر 1765288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha