اجرای طرح «صعود» در ۳۰۰ کانون مسجدی مازندران

آهنگر گفت: رویداد فرهنگی هنری «صعود» با هدف توانمندسازی ۲۰۰۰ نوجوان و جوان مازندرانی در ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، احسان آهنگر- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در نشست خبری تشریح رویداد فرهنگی هنری صعود صمن گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت و تحسین همت والای ملت ایران اسلامی برای حضور در آئین تشییع و تدفین شهدای خدمت و آیت الله سیدابراهیم رئیسی،  رئیس جمهور با بیان اینکه طرح صعود ذیل قرارگاه شهید آوینی با محوریت دستگاه فرهنگ و هنر استان و مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران برگزار خواهد شد، اظهار کرد: جریان سازی فرهنگی، توانمندسازی و شبکه سازی کنشگران فرهنگی هنری را در این طرح پیگیریم.

وی با بیان اینکه این طرح محله محور است، افزود: این طرح خانواده بنیان است.

آهنگر با بیان اینکه این طرح با رویکرد فرهنگی هنری و تربیتی اجرایی می شود، گفت: طرح صعود مسجد پایه است.

وی با بیان اینکه مشارکت با همه ظرفیت های مردمی که در محله وجود دارد مورد توجه است، ادامه داد: این طرح نگاه ایجابی به موضوعات فرهنگی دارد.

آهنگر خاطرنشان شد: افزایش نشاط اجتماعی در محلات را نیز در اجرای طرح صعود پیگیریم و تحقق این مهم نیازمند شناسایی نظام مسائل فرهنگی محلات است.

وی با بیان اینکه مقدمه کار در حوزه تربیت نوجوانان، شناسایی نظام مسائل محلات است، گفت: در گام اول ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری با حضور ۲۰۰۰ مخاطب مجری این طرح شبکه ساز و جریان ساز خواهند بود.

کد خبر 1765342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha