اعتیاد تهاجم فرهنگی خاموش و تهدید نرم است

هاشمی  مواد مخدر و بحث اعتیادرا تهاجم فرهنگی خاموش و یک تهدید نرم عنوان کرد وگفت: در راستای مبارزه با این مهم و پیشگیری از ابتلا نوجوانان و جوانان، و قشار مختلف جامعه، باید آگاه و هوشیار بود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی- استاندار سمنان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به صورت مستمر و منظم برگزار و الحمدالله در این مسیر توفیقات بسیار مطلوبی بدست آمد.

وی افزود:در حوزه بازرسی و بازدیدها و تمامی مواردی که برای بحث مبارزه با مواد مخدر نیاز است، دستگاه های اجرایی در راستای تحقق تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر "جهاد اکبر"، مساعدت لازم را داشته باشند.

استاندار سمنان خاطر نشان کرد: از پتانسیل دهیاری ها برای بازرسی و نظارت در سطح روستاها و جلوگیری از تخلفات احتمالی، به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

هاشمی عنوان کرد: در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و با اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر، امروز در سطح استان معتاد متجاهری دیده نمی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: توجه به آموزش و پرورش و نظارت بر مدارس و مصون نگاه داشتن دانش آموزان در برابر خطر ابتلا به اعتیاد و مواد مخدر، امری حائز اهمیت و الزامی است.

استاندار سمنان گفت: مواد مخدر و بحث اعتیاد، تهاجم فرهنگی خاموش و یک تهدید نرم است که در راستای مبارزه با این مهم و پیشگیری از ابتلا نوجوانان و جوانان، و قشار مختلف جامعه، باید آگاه و هوشیار بوده و راهکاری های حفاظتی و پیشگیری را بکارگیریم.

کد خبر 1765359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha