رادیو «انتخاب» با شعار «صدای مردم» شروع به کار کرد

رادیو انتخاب، با شعار صدای مردم، از ۵ خرداد تا ۹ تیر ماه، بازوی رسانه ای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، با عنایت به شهادت حزن انگیز رییس جمهور کشورمان و بنا به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه خللی در امور کشور ایجاد نخواهد شد و تا ۵۰ روز دیگر باید رییس جمهور جدید مشخص گردد، معاونت صدای رسانه ملی، به منظور بالابردن آگاهی عموم جامعه و ایجاد یک صدایی در ملت ایران برای انتخاب فرد اصلح، همچون سنوات گذشته «رادیو انتخاب» را با شعار «صدای مردم» در بازه ی زمانی ۵ خرداد تا ۹ تیرماه روی موج ۹۵.۵ مگاهرتز فعال کرده است.

رادیو انتخاب با شعار صدای مردم از امروز ساعت ۹ صبح شروع به کار می کند و تا ۹ تیر ادامه خواهد داشت.

گفتنی است مدیر رادیوگفت وگو آقای دکتر رضا کوچک زاده تهمتن مدیریت رادیو انتخاب را برعهده دارد و این رادیو بصورت ۲۴ ساعته و با حضور مردم، مسئولان وکارشناسان در حوزه‌های مختلف مرتبط با انتخابات برنامه سازی و تا پایان برگزاری انتخابات به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

سامانه ۳۰۰۰۰۹۵۵ و تلفن ۲۲۶۵۴۱۹۲ جهت دریافت پیام های مخاطبان و برقراری هرگونه ارتباط با این شبکه رادیویی در اختیار علاقه مندان قرار دارد. رادیو انتخاب از موج FM ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز به پخش می شود و همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق برنامه کاربردی ایران صدا بر روی تلفن همراه خود و همچنین پایگاه اطلاع رسانی رادیو انتخاب شنونده این رادیو و یا از طریق شبکه اجتماعی ویراستی آخرین اخبار را دنبال کنند.

پایان پیام/

کد خبر 1765365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha