شعار رئیس‌جمهور شهید در زمان خدمت و توجه به محرومان بود

محمدی فارسانی با تسلیت به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه بر تداوم روند خدمت بدون منت به قشر محرومان و مستضعفان جامعه افزود: شعار رئیس‌جمهور شهید در زمان خدمت و توجه به محرومان بود و ایشان به سید محرومان لقب گرفته بود.

جاسم محمدی فارسانی با تسلیت به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه بر تداوم روند خدمت بدون منت به قشر محرومان و مستضعفان جامعه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شعار رئیس‌جمهور شهید در زمان خدمت و توجه به محرومان بود و ایشان به سید محرومان لقب گرفته بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی و فقرزدایی از مهمترین برنامه‌های رئیس‌جمهور شهید در استان بود، گفت: در دولت سیزدهم به تامین مسکن و خودکفا شدن جامعه هدف این نهاد توجه ویژه شد.

وی گفت: برای رفع مشکلات مردم، محرومان و جامعه هدف نهادهای حمایتی اقدام‌های بزرگی از جمله ساخت مسکن، اشتغالزایی، پرداخت کمک معیشتی اجرا شد.

به گفته محمدی، در این مدت توجه به بحث مسکن جامعه هدف مورد تاکید ویژه رئیس‌جمهور بود و در ۲ سال گذشته بیش از یک هزار و ۱۰۰ مسکن برای جامعه هدف این نهاد در استان احداث شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال‌وبختیاری اظهار داشت: ارائه خدمت مسکن به نیازمندان از رویکردهای مهم و اساسی این نهاد حمایتی در راستای توانمندسازی مددجویان در دولت سیزدهم است و برای تأمین مسکن مددجویان بسته حمایتی شامل کمک بلاعوض و دریافت تسهیلات از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های طرف قرارداد بنیاد مسکن پرداخت شد.

به گفته وی، از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بیش از هشت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی با هزینه‌ای بیش از یک هزار و ۵۷۵ میلیارد ریال در استان برای مددجویان زیرپوشش احداث شده که بیشترین آمار مسکن‌های احداث شده در دولت سیزدهم است.

محمدی افزود: برای تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان نیز اعتبارات خاصی در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: در دور نخست سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال‌وبختیاری و حضور در روستای دورافتاده لبد نیز با احداث ۳۲ واحد مسکن برای مددجویان موافقت شد و در کمتر از سه ماه این واحدهای مسکونی احداث و تکمیل شدند.

کد خبر 1765370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha