۱۹خرداد آخرین مهلت نام نویسی در چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف مازندران

حجت الاسلام حیدری جناسمی از تداوم نام نویسی برای رقابت در چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف مازندران خبر داد و گفت: علاقه مندان تا ۱۹خرداد ماه جاری با مراجعه به سایت سازمان اوقاف و امور خیریه به نشانی my.oghaf.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفتگویی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت به ویژه آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس دولت مردمی سیزدهم،  اظهار کرد: مسابقات قرآنی اوقاف بزرگترین رویداد قرآنی کشور است که هرساله در چهار مرحله منطقه‌ای، استانی، کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود.
وی از توزیع فراخوان ثبت نام در چهل و هفتمین مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در استان خبر داد و افزود: ثبت نام تا ۱۹ خردادماه جاری فقط از طریق تارنمای میز خدمت سازمان اوقاف و امور خیریه به نشانی my.oghaf.ir امکان پذیر است.
حجت الاسلام حیدری جناسمی گفت: مرحله شهرستانی به صورت منطقه‌ای برگزار و سپس رقابت استانی برگزار می‌شود و نفرات برتر به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.
وی ادامه داد: این دوره از مسابقات در دو گروه سنی بالای ۱۸ سال و ۱۲ الی ۱۸ سال برگزار خواهد شد که در سنین ۱۲ تا ۱۸ سال صرفاً در رشته‌های حفظ کل و قرائت برگزار می‌شود.
حجت الاسلام حیدری جناسمی ضمن یادآوری اینکه این دوره از مسابقات همانند سال گذشته در تمامی مراحل و رشته‌ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد، گفت: احراز هویت هر کدام از شرکت کنندگان توسط سازمان ثبت احوال کنترل می‌شود لذا ضروری است شماره همراه ثبت نام کننده در رده سنی بالای ۱۸ سال به نام شخص باشد.

به گزارش شبستان،  چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف مازندرانبا حضور ۱۳۰ متسابق خواهر و برادر در رشته‌های حفظ قرآن کریم، قرائت، ترتیل و دعاخوانی، اذان، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم مرداد ماه سال گذشته به میزبانی  مرکز بصیرت آستان مقدس امامزاده ابراهیم علیه‌السلام آمل برگزار شد.

کد خبر 1765388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha