شهید جمهور به عنوان الگوی مدیریت تراز اسلامی در حافظه مردم ایران ماندگار شد

به گفته صادقی، آیت الله رئیسی به عنوان الگوی مدیریت تراز اسلامی در حافظه مردم قدرشناس ایران ماندگار خواهد بود که در تشییع باشکوه به عینه این قدرشناسی را دیدیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، صادقی، مدیرعامل شرکت ایران ترانسفو در مراسم گرامیداشت و یادبود آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان با تسلیت شهادت نابهنگام رئیس جمهور مردمی و شهدای خدمت، گفت: شهید جمهور مصداق بارز فردی بود که با سعادت زیست و با سعادت از دنیا رفت، این شهید والامقام همچون دکتر بهشتی، بهشتی وار زیست و به شهادت رسید.


وی ادامه داد: امروز در سوگ شخصیتی گردهم آمدیم که خستگی نمی شناخت و عمر گرانبهای خود را وقف ایران کرد و از روحیه کار جهادی، مردم داری، انقلابی و ستیزجویی تغییر مسیر نداد.


مدیرعامل شرکت ایران ترانسفو با بیان اینکه آیت الله رئیسی با تلاش شبانه روزی به دنبال رفع گرفتاری‌های مردم بود، تصریح کرد: کارنامه ایشان سراسر دستاوردهای گران سنگ برای مردم است.
صادقی با یادآوری اینکه شهید جمهور خستگی نمی شناخت و بی وقفه به دنبال حل مشکلات کشور و مردم بود، تصریح کرد: ایشان به عنوان الگوی مدیریت تراز اسلامی در حافظه مردم قدرشناس ایران ماندگار خواهد بود که در تشییع باشکوه به عینه این قدرشناسی را دیدیم.


وی با یادآوری اینکه داشتن روحیه صداقت با مردم و پیروی از سیره امامین انقلاب از ایشان چهره مردمی ساخته بود، خاطر نشان کرد: در کنار تمام تلاش هایی که این رئیس جمهور برای رفع مشکلات جامعه داشت، بی شک از مهمترین خدمات ایشان تمرکز بر ظرفیت های داخلی برای پیشرفت کشور بود. 


به گفته صادقی، اهتمام ایشان به تولید و حمایت از کارگران به عنوان موتور محرکه در تمام استان ها به ویژه  در ایران ترانسفو فراموش شدنی نیست، در سال ۹۸ آیت الله رئیسی در کسوت ریاست قوه قضاییه به استان زنجان سفر کردند و ایران ترانسفو جان گرفت.


وی ادامه داد: بازگردان بخشی از سهام گروه صنعتی به دولت از دیگر اقدامات ایشان در حوزه این شرکت بود و همچنین انجام تهاتر ۱۲۰۰ میلیارد تومانی بدهی شرکت و بسیاری از دستورات شخص ریاست جمهور برای این شرکت قابل توجه است. 

مدیرعامل شرکت ایران ترانسفو ادامه داد: با حمایت شهید جمهور از واحدهای صنعتی شاهد رشد تولید در کشور هستیم، کاهش بیکاری از زمان تصدی ریاست جمهوری ایشان گواه این مطلب است. راه اندازی طرح های اقتصادی و پروژه های زیر بنایی به رونق تولید کشور کمک کرد. در دوران تحریم بصیرت ایشان در دفاع از زیاده خواهی دشمنان موجب تحکیم روحیه خودباوری در مردم شد.

کد خبر 1765413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha