شهید رئیسی خدمت بی‌منت با تفکر بسیجی را سرلوحه کار خود قرار داد

شعبانی گفت: شهید رئیسی خدمت بی‌منت با تفکر بسیجی و روحیه جهادی را سرلوحه کار خود قرار داده بود.

سرهنگ سعید شعبانی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور محبوب و مردمی خدمت مردم کردستان اظهار کرد: نحوه استقبال از پیکر شهدای خدمت و بدرقه مثال زدنی که در تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی و شهید رئیسی بعد از بدرقه امام راحل جوش و خروشی فراوان و مثال زدنی بود.

وی گفت: دلیل این استقبال این بود که شهید رئیسی و کابینه ایشان ویژگی‌های منحصر به فردی داشت و مسوولیت آن برعهده فردی بود که خدمت بی‌منت با تفکر بسیجی و روحیه جهادی را سرلوحه کار خود کرده بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان اذعان کرد: رییس جمهور به دنبال حل مشکلات کشور در دورافتاده‌ترین روستاهای کشور و نقاط صعب‌العبور برای حل مشکل مردم و ارائه خدمت صادقانه و بی‌منت بود.

شعبانی بیان کرد: شهید سلیمانی هم روحیه‌ای اینچنینی داشت و برای رصد دشمن در خاکریزهایی که کیلومترها از خاک کشور دور بود می‌رفتند در حالی که می‌توانستند پشت میز بنشینند و مدیریت کنند و یا شهید رئیسی در طوفان شن و ماسه و در کوه‌ها به دنبال حل مشکل مردم و در میدان و کف مسیر و راه بودند.

وی عنوان کرد: عده‌ای می‌گفتند رئیسی مدیر اجرایی نیست اما هم مدیر بود و هم مرد عمل و میدان و فقط به دنبال تقویت زیرساخت‌ها و خدمت بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان  اذعان کرد: شهید رئیسی و دولت سیزدهم ده‌ها پروژه نیمه تمام که میلیون‌ها تومان سرمایه کشور را در برگرفته بود تکمیل کرد.

شعبانی افزود: در کردستان شهید رئیسی پروژه فرودگاه، ریل گذاری قطار و مشکل آب شرب سنندج را که چندین دهه از آنها می‌گذشت را به نتیجه رساند و به قولی که به مردم داده بود عمل کرد.

وی ادامه داد: صدها کارخانه بزرگ و کوچک و صنایع راکد را مجدد راه اندازی کرد تا اشتغالزایی و تولید درآمد و ثروت داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: اتفاقات ارزشمندی در طول ریاست شهید رئیسی در کشور روی داد و مردم بصیر و ولایتمدار ما هم همواره پای انقلاب بودند و از کسی که خدمت‌گذارشان بود و دغدغه معیشت آنها را داشت تشکر کردند.

شعبانی گفت: کشور ما همواره از تنگناها و سختی‌ها و طوفان‌ها با بهره گیری از رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری عبور کردند.

وی بیان کرد: شهید رئیسی تلاش کرد تا با خدمات خود از سرمایه اجتماعی صیانت کند و مردم هم پای کار بودند که مسوولان باید به همین امر توجه داشته باشند که مسئولیت سنگینی را بر دوش آنها قرار داده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: ویژگی سنگین و شاخصه منحصر به فرد شهید رئیسی اینکه در تراز انقلاب، و در بطن مردم و کف میدان خدمت بود و ماموریت خود را در سفر استانی می‌دید تا از روند پیشرفت‌ها و رفع موانع، مشکلات و نواقص از نزدیک آشنا شود.

شعبانی بیان کرد: شهادت ایشان یک ضایعه برای نظام بود اما همچنان مردم و ملت با قدرا مسیر را ادامه خواهند داد و با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای مدیر در تراز مکتب شهید سلیمانی را انتخاب می‌کنند.

وی گفت: به پاس خدمات ارزشمند شهید رئیسی ظرفیت بالایی در کشور ایجاد شده و کار سختی در پیش خدمتگزاران مردم است اما یک انتخاب هوشمندانه توسط مردم می‌تواند ادامه راه رئیسی را هموار کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد: اخلاص شهید و خلوص نیت و موفقیت‌های ایشان موجب احترام توسط تمام دنیا شد.

شعبانی گفت: سران ۷۰ کشور دنیا برای عرض تسلیت به ایران آمدند و یک سوم جمعیت جهان اعلام عزای عمومی کردند که بیان آن است دولت پایگاه و ویترین ارزشمندی از رشادت‌های رییس جمهور فقید بود.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: در اوایل انقلاب در مناطق مختلف کشور آشوب‌های توسط گروهک‌ها و به دستور سران کشورهای استکباری ایجاد شد که کودتا، ترور و سرانجام جنگ ۸ ساله تحمیلی نتیجه آن بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: در اوایل هنوز ارتش ولایی ساختار خود را نیافته بود و بسیاری از سران پیشین متواری شده بودند در حوزه اقتصاد تحریم و در حوزه نظامی و لجستیکی هنوز به موفقیت نرسیده بودیم و امادگی جنگ نظامی را نداشتیم اما ناخواسته تمام جهانیان ما را به جنگ وارد کردند.

شعبانی اذعان کرد: در دوره‌ای که حتی نام خوزستان به عربستان تغییر یافت و این استان را بخشی از کشور خود معرفی کردند، ما در عملیات بیت‌المقدس با کمک ۱۳۰ هزار بسیجی و ارتشی در عملیات مشترک خونین شهر را سوم خرداد آزاد کردیم.

وی گفت: ما در این عملیات ۶ هزار شهید تقدیم انقلاب کردیم ۱۶ هزار نیروی دشمن کشته شدند و ۱۹ هزار اسیر در خرمشهر گرفتیم که این موفقیت بزرگی برای ما بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: امنیت پایدار کردستان مدیون ۵ هزار شهید بومی و ۱۰ هزار شهید غیربومی است که باید در قالب جهاد تبیین آنرا برای نسل جدید تشریح کرد و این امداد اللهی و غیبی را که آن روزها وجود داشت امروز بر مبنای ضرورت و واجب بودن تبین کرد.

وی تصریح کرد: دروغ پراکنی دشمن در فضای مجازی همگی تلاش دشمن برای دور کردن مردم از مسیر اصلی است که انسجام و با هم بودن راهبردی برای گام نهادن در مسیر گام دوم انقلاب است تا تمدن اسلامی را پایه ریزی کنیم.

کد خبر 1765416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha