آیت الله رییسی را می توان از کلام رهبری شناخت

اصغر ستایی مختاری گفت: بهترین مطلبی که بتواند حق مطلب را نسبت به شخصیت و خدمات رییس جمهوری ادا کند، سخنان رهبری مقام معظم رهبری پس از شهادت آیت الله رییسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت در نمازخانه دادگستری شهر جیرفت برگزار شد.

اصغر ستایی مختاری در این مراسم، گفت: جنبه های شخصیتی و مدیریتی آیت الله رییسی در سه سال دوره ریاست جمهوری پوشیده ماند.
رییس دادگستری جیرفت خاطرنشان کرد: رییس جمهوری شخصی متواضع و مردمی بود و توجه جدی نسبت به ارائه خدمت به مردم داشت و خدمات زیادی در دولت ایشان صورت گرفت اما رییس جمهوری تنها به دنبال کسب رضایت خدا بود و به همین دلیل بسیاری از خدمات ایشان رسانه ای نشد.

وی ابراز کرد: بهترین مطلبی که بتواند حق مطلب را نسبت به شخصیت و خدمات رییس جمهوری ادا کند، سخنان رهبری مقام معظم رهبری پس از شهادت آیت الله رییسی است.
ستایی مختاری ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمود؛ «حادثه‌ی ناگوار در اثنای یک تلاش خدمت‌رسانی اتفاق افتاد؛ همه‌ی مدت مسئولیت این انسان بزرگوار و فداکار چه در دوران کوتاه ریاست جمهوری و چه پیش از آن، یکسره به تلاش بی‌وقفه در خدمت به مردم و به کشور و به اسلام سپری شد. رئیسی عزیز خستگی نمی شناخت. در این حادثه‌ی تلخ، ملت ایران، خدمتگزار صمیمی و مخلص و با ارزشی را از دست داد. برای او صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح داشت، از این رو آزردگی هایش از ناسپاسی و طعن برخی بدخواهان، مانع تلاش شبانه روزیش برای پیشرفت و اصلاح امور نمیشد».

این مقام قضایی شهرستان جیرفت با بیان اینکه از سخنان رهبری می توان خصوصیات بارز آیت الله رییسی را استخراج و استنباط کرد، یادآور شد: مردم داری و کسب رضایت خداوند از خصایص رییس جمهوری است که در این پیام آمده است.  
وی خستگی ناپذیر بودن را از ویژگی های رییس جمهوری برشمرد و تصریح کرد: انتقادات بیهوده از آیت الله رییسی، مانع ادای خدمت او به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی نشد.

ستایی مختاری یکی از خصایص اخلاقی آیت الله رییسی را خادم الرضا بودن دانست و افزود: همزمان با میلاد امام رضا (ع) به ریاست جمهوری رسید و در سالروز ولادت آن حضرت به شهادت رسید.
این مقام قضایی شهرستان جیرفت با بیان اینکه ما شاهد حضور پررنگ رییس جمهوری در مناطق محروم بودیم، اضافه کرد: تصویر رییس جمهوری با عمامه خاکی در روستای محروم و کم برخوردار کروچان زهکلوت را هرگز از یاد نخواهیم برد و حضور رییس جمهوری در مناطق محروم نشان از تلاش خستگی ناپذیر این بزرگمرد بود.

وی ابراز کرد: هنگامی که آیت الله رییسی کاندیدای ریاست جمهوری شد دلیل از حضور در عرصه انتخابات را گره گشایی از کار مردم، مبارزه با فساد و کسب رضایت خدا عنوان کرد.
ستایی مختاری یادآور شد: آیت الله رییسی در اوایل انقلاب وارد قوه قضائیه شد بعد از مدتی به عنوان دادستان انقلاب انتخاب شده و سپس از معاون اول قوه قضائیه در سمت ریاست قوه قضائیه در خدمت مردم بود.
این مقام قضایی شهرستان جیرفت عنوان کرد: از خدمات برجسته و ارزنده آیت الله رییسی در دوره تصدی ریاست قوه قضائیه، سند تحول بنیادین قوه قضائیه برنامه ریزی و تصویب شد که در راستای اجرایی شدن مفاد این سند شاهد تحولات خوبی در حوزه قضایی هستیم.

کد خبر 1765488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha