اقدامات رئیس جمهور شهید، انتخاب مردم را سخت کرده است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رفتار و اقدامات رئیس جمهور شهید، کار را برای کسی که در هشتم تیرماه به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم انتخاب می‌شود، سخت‌تر کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت الله غلامرضا مقیسه در مراسم یادبود شهید جمهور و همراهان شهیدش که توسط مجتمع فروکروم و ستاد نمازجمعه جغتای در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد، گفت: سخت کوشی رئیس جمهور شهید باعث شد تا شخصیت این شهید ابدی شود. 

وی افزود: وی در مدت ۳۳ ماه خدمت در پست ریاست جمهوری بیش از ۴۷ سفر استانی برای رصد و حل مشکلات مردم انجام داد و اقدامات این جمهور شهید کار انتخاب را برای مردم سخت کرده است.

امام جمعه سبزوار و نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اهداف را مشخص کردند و در مسیر این اهداف باید شیوه‌های درست رسیدن به هدف را انتخاب کرد.

اقدامات رئیس جمهور شهید، انتخاب مردم را سخت کرده است

لزوم به تصویر کشیدن عظمت حضور مردم در تشییع شهید جمهور

بهروز محبی نجم آبادی، نماینده مردم جوین، جغتای سبزوار در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: با شهادت شهید رئیسی و همراهان خون تازه‌ای به رگ‌های کشور و انقلاب و انرژی جدیدی به کالبد ملت دمیده شد.

وی افزود: هیچ رسانه‌ای نتوانست عظمت حضور مردم در شهرهای مختلف را به تصویر بکشد و این وظیفه سخنرانان را سخت‌تر کرد که باید این حضور را تبیین کنند.

محبی ادامه داد: مردم ایران با میراث شهادت زندگی کرده و با شهادت عجین شده اند و شهادت را مقدمه زندگی جاری می‌دانند. 

اقدامات رئیس جمهور شهید، انتخاب مردم را سخت کرده است

این مراسم بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور امام جمعه، فرماندار، خانواده معظم شهدا و عموم مردم شهرستان سبزوار برگزار شد.

پایان پیام/

کد خبر 1765539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha