شهید آیت الله رئیسی سرباز مخلص ولایت بود

ریاست عقیدتی سیاسی قرارگاه شمالغرب نزاجا گفت: آیت الله رئیسی نماد خدمت بی منت و خستگی ناپذیر بود که تمام فکرو ذهن ایشان مرتفع نمودن مشکلات مردم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین جاهد، ریاست عقیدتی سیاسی قرارگاه شمالغرب نزجا،  در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه ایشان که در مسجد امیرالمومنین (ع) شهرستان ارومیه برگزار شد،  شهادت رئیس جمهورو هیئت همراه را تسلیت گفت و افزود: آیت الله رئیسی نماد خدمت بی منت و خستگی ناپذیر بود که تمام فکرو ذهن ایشان مرتفع نمودن مشکلات مردم بود.

شهید آیت الله رئیسی سرباز مخلص ولایت بود

شهید آیت الله رئیسی همواره به نفع مردم مشغول خدمت بود

حجت الاسلام المسلمین فیاضی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهداء استان آذربایجان غربی گفت: شهید آیت الله رئیسی همواره به نفع مردم و به صورت شبانه روز مشغول خدمت به خلق بود و در خدمت برای مردم چه در عرصه  اجتماعی فرهنگی سیاسی و دیپلماسی خستگی نمیشناخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهداء استان آذربایجان غربی عنوان کرد: ایشان یک اعتقاد بسیار مبارک داشته و آن هم رفع گرفتاری مردم بود که همین امر موجب بازگشایی بیش از صدها کارخانه و واحدهای تولیدی که از تولید متوقف شده بودند شد.

وی در ادامه : شهید رئیسی همواره وحدت ملت را بزرگترین استراتژی خود دانسته و تاکید مکرر بر وحدت اقوام و قومیت ها در برار فتنه ها و توطعه های دمشن داشت.

این مسئول: شاخصه بزرگ شهید ئیسی این بود که خود را یک سرباز مخلص ولایت میدانست و به حکمت و تدبیر رهبر معظم انقلاب مدظله العالی ایمان و اطاعت از رهبری را به عنوان یک اعتقاد دینی می دانستند نه نگاه سیاسی. شاهکار این شخصیت بزرگوار در برقراری ارتباط و تعامل با کشور های همسایه و جهان مشهود بود که حضور بیش از ۹۰ کشور در مراسم تشییع پیکره پاک این شهید گرانقدر حاکی از آن است.

شهید آیت الله رئیسی سرباز مخلص ولایت بود

کد خبر 1765565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha