محفل قرآنی بچه‌های مسجد به یاد شهدای خدمت

کرسی تلاوت قرآن کریم در راستای اجرای طرح ملی «مسجد، پایگاه قرآن» با حضور ویژه جوانان و عموم مردم در مسجد و حسینیه اعظم شهرکرد برگزار شد.

احمدرضا نظری با بیان اینکه قرآن، کتاب انسان‌سازی است به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: قرآن کتابی است که رستگاری انسان را رقم می‌زند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران مسجد و حسینیه اعظم شهرکرد قرآن کریم را کامل‌ترین برنامه برای هدایت بشریت عنوان کرد و افزود: این کتاب آسمانی، انسان را از تاریکی‌های جهل و گمراهی به‌سوی رستگاری هدایت می‌کند.

وی گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری شهید چمران با برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم، برپایی ایستگاه صلواتی و سیاه‌پوش کردن مسجد امام علی (ع) شهرکرد برای شهید جمهور اقامه عزا کردند.

نظری، برگزاری یادواره شهدای مسجد و حسینیه اعظم شهرکرد با عنوان «لاله‌های زهرایی»، برگزاری طرح تبیینی «منابر فاطمی، بصیرت سلیمانی»، برگزاری مسابقات کتابخوانی و نقاشی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی و تقدیر از فعالان فرهنگی، تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و معرفی کتاب‌های متنوع در مناسبت‌های مختلف و برگزاری ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی را از جمله برنامه‌های اجرایی کانون فرهنگی هنری شهید چمران در طول سال عنوان کرد.

مدیرمسئول کانون مسجد و حسینیه اعظم شهرکرد ادامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برگزاری نشست‌های تبیینی در دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، برگزاری کلاس‌های آموزشی، تقویتی دروس، قرآن و احکام  و کلاس‌های آموزش سواد رسانه، برگزاری اردو ویژه اعضای کانون در مناسبت‌های مختلف از دیگر برنامه‌های اجرایی کانون فرهنگی هنری شهید چمران، مسجد و حسینیه اعظم شهرکرد در طول سال است.

کد خبر 1765583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha