آغاز به کار رسمی ستاد انتخابات استان چهارمحال‌وبختیاری

حسین میرزایی گفت: طبق پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته و تقویم انتخابات که توسط وزارت کشور ابلاغ شده است از روز پنجشنبه ۱۰ خردادماه فرآیند اجرای انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز خواهد شد.

محسن حسین میرزایی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: طبق پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته و تقویم انتخابات که توسط وزارت کشور ابلاغ شده است از روز پنجشنبه ۱۰ خردادماه فرآیند اجرای انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، هیئت‌های اجرایی در شهرستان‌ها و بخش‌های استان شکل می‌گیرد.

وی بابیان اینکه زمان ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات رئیس‌جمهوری ۱۰ تا ۱۴ خردادماه جاری تعیین شده است افزود: بر اساس قانون زمان پایان تبلیغات داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات رئیس‌جمهور ۲۴ ساعت قبل از آغاز زمان رای‌گیری است.

حسین میرزایی بر ضرورت رعایت چهار راهبرد تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب شامل رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت از سوی فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات چهارمحال‌وبختیاری تاکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه انتخابات رئیس‌جمهوری یک حوزه انتخابیه به‌صورت کشوری دارد، گفت: استفاده از افراد بی‌طرف، قانونمند و کاربلد در هیئت‌های اجرایی، معتمدان شعب و نمایندگان فرماندار از جمله نکاتی است که باید از سوی اعضای ستاد انتخابات موردتوجه قرار گیرد.

وی بر ضرورت تلاش برای حضور پرشور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و بی‌طرفی مطلق مسئولان اجرایی و تامین امنیت انتخابات تاکید کرد.

حسین میرزایی اضافه کرد: به‌زودی آموزش‌های لازم در خصوص نحوه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات رئیس‌جمهوری به عوامل برگزاری انتخابات، محافظان شعب، معتمدان و نمایندگان فرماندار ارائه می‌شود.

وی همچنین بر ضرورت امید افزایی و امید آفرینی و پرهیز از انجام کارهایی که موجب ایجاد نارضایتی در بین مردم می‌شود تاکید کرد.

کد خبر 1765586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha