تقویت بعد نظارتی مجلس دوازدهم

حجت الاسلام غضنفرآبادی با اشاره به دستاوردهای خوب مجلس یازدهم گفت: مجلس دوازدهم باید تکمیل کننده آنها باشد و بعد نظارتی خود را تقویت نماید.

حجت الاسلام والمسلمین موسی غضنفرآبادی با اشاره به دستاوردهای خوب مجلس یازدهم به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: مجلس یازدهم اقدامات خوبی را انجام داد و بسیاری از نقص ها و عیب ها را برطرف کرد و مجلس دوازدهم باید تکمیل کننده آنها باشد.

رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصادیق اقدامات سازنده و اثرگذار مجلس یازدهم افزود: قانون حمایت از افشاکنندگان فساد تصویب شده است و مجلس دوازدهم باید در این زمینه بعد نظارتی خود را تقویت کند.

وی با اشاره به اصلاح قانون نظام بانکداری در مجلس یازدهم، خاطرنشان کرد: مجلس دوازدهم باید بر حسن اجرای قانون نظام بانکداری نظارت داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی ادامه داد: قانون تسهیل فضای کسب و کار توسط نمایندگان مردم در مجلس یازدهم به تصویب رسیده است و مجلس دوازدهم باید بعد نظارتی خود بر این قانون و قوانینی از این دست را قویتر اعمال کند.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج، نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: در برخی موارد ممکن است نیاز به اصلاح قانون وجود داشته باشد نظیر مباحث فرهنگی، اقتصادی، بین المللی که مجلس دوازدهم باید به این موارد نیز توجه داشته باشد.

وی تصریح کرد: مجموعه قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون توسط نمایندگان ملت باید به یک سرانجامی منتهی شود که سفره مردم بهتر شود و وضعیت اقتصادی بهبود یابد، درآمدهای دولت افزایش یابد و درآمدهای خارجی کشور افزایش یابد.

حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی با اشاره به شعار سال، خاطرنشان کرد: شعار سالی که مقام معظم رهبری فرموده اند، به خوبی و با جدیت و سرعت تحقق یافته و اجرایی شود.

کد خبر 1765665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha