ستارگان فوتبال برای کودکان غزه بازی می‌کنند

در یک نمایش متحد و فوق العاده برای حمایت از مردم غزه، موسسه «ستارگان ورزشی» میزبان بازی فوتبال خیریه کودکان غزه با حضور ستاگران فوتبال در لندن خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «aboutislam»، در یک نمایش متحد و فوق العاده برای حمایت از مردم غزه، موسسه «ستارگان ورزشی » میزبان بازی فوتبال خیریه کودکان غزه در روز یکم ژوئن ۲۰۲۴ (شنبه ۱۲ خرداد) در لندن خواهد بود.

این رویداد با هدف جمع آوری کمک های مالی و آگاهی از وضعیت کودکان فلسطینی با حضور ورزشکاران حرفه ای و بازنشستگان برگزار می شود.

«عبادالرحمن»، بنیانگذار و مدیر عامل «ستارگان ورزشی » در این باره گفت: همه کودکان بدون توجه به پیشینه اجتماعی-اقتصادی، قومیت یا اعتقاداتشان نیاز به محافظت و مراقبت دارند.

وی افزود: وظایف ما برای مراقبت از کودکان فراتر از مرزها است؛  ما باید اکنون اقدام کنیم تا مطمئن شویم که پاسخ ما واقعی، تاثیرگذار و فوری است.

انتظار می‌رود ترکیب بازیکنان برای انجام این مسابقه خیریه شامل ستاره‌های برتر فعلی و سابق اروپایی، از جمله «رابین فن پرسی»، مهاجم سابق «منچستریونایتد» و بهترین گلزن تاریخ تیم ملی هلند؛ «سم مرسی»، کاپیتان و هافبک باشگاه ایپسویچ تاون؛ «امیل هسکی»، مهاجم سابق لیورپول، لسترسیتی و استون ویلا و بسیاری از فوتبالیست‌های بزرگ دیگر باشد.

علاوه بر این، بازیکنانی از لیگ برتر اسکاتلند و همچنین لیگ های ترکیه، الجزایر و سایر لیگ ها در زمین مسابقه حضور خواهند داشت.

بنیانگذار و مدیر عامل «ستارگان ورزشی» از «انور الغازی»، بازیکن فوتبال اهل هلند که در پست وینگر برای استون ویلا در لیگ برتر فوتبال انگلستان بازی می‌کند به دلیل طرح این ابتکار و سخن گفتن علیه بی عدالتی و حمایت از همه کودکان فلسطینی تمجید کرد.

گفتنی است،«ستاگران ورزشی» با هدف توانمندسازی ورزشکاران مسلمان تاسیس شده و بیش از پنج سال را صرف «کمک به درک اسلام در صنعت ورزش» کرده است.

کد خبر 1765688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha