شهید آیت الله رئیسی الگوی مدیریت دینی است

یاوری با بیان اینکه شهید رئیسی الگوی مدیریت دینی و خدمت رسانی صادقانه به مردم است، گفت: اصحاب رسانه باید از ظرفیت هنر برای تبیین آرمان‌های شهید رئیسی بهره بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، احسان یاوری، امروز در مراسم بزرگداشت شهدای خدمن در جمع رسانه‌ها با بیان اینکه فاجعه و ضایعه دردناک سقوط بالگرد برای همه ما سخت و درد ناک است، اظهارداشت: این حادثه اتفاقی است که وصف آن هم سخت و جانکاه است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه آیت الله رئیسی اسوه خدمت رسانی صادقانه است، افزود: شهید رئیسی نماد دینداری، تخصص و تعهد بود.

یاوری ادامه داد: شهید آیت الله رئیسی تجلی جمع میان دین وسیاست بود و به آحاد مردم ثابت کرد که می شود میان دینداری و سیاست مداری کار آمد جمع بست.

وی با بیان اینکه این فقدان و سوگ بسیار جانکاه است، افزود: نمونه آیت الله رئیسی در دنیا وجود ندارد و این فقدان برای ملت عزیز ایران جبران ناپذیر است.

یاوری خاطر نشان‌کرد: رئیسی الگوی کاملی از صعه صدر، خویشتن داری و مردم باوری است.

وی با بیان اینکه  آیت الله شهید رئیسی الگوی مدیر طراز انقلاب اسلامی است، بیان کرد: آیت الله رئیسی برای مردم گام برمی‌داشت و بدون اعتنا به تخریب دشمنان تنها برای خدمت به مردم تلاش کرد.

یاوری با بیان اینکه آیت الله رئیسی الگوی مدیریتی بی نظیری بود، خاطر نشان کرد:  اصحاب رسانه باید با زبان هنر الگوی مدیریتی و خدمت را برای مردم تبین کنید.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند که دینداری و مدیریت دینی می توانند عامل سعادت مردم باشند و آیت الله رئیسی نمونه کامل و الگوی مردم سالاری دینی است و  حاکمیت نظام اسلامی به مردم معرفی کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان اظهار کرد: تشیع بی نظیر مردم نشان دهنده موفقیت حاکمیت اسلامی در مسیر معرفی سیاست‌مداری دین دار، متعهد و متخصص است.

کد خبر 1765727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha