معنویت در جامعه نگرانی‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تقویت معنویت در بین مردم و محیط زندگی نگرانی‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله «سید ابوالحسن مهدوی» در مراسم بزرگداشت شهدای دولت تیران و کرون به باورهای اعتقادی و معنویت در جامعه اشاره کرد و اظهارداشت: معنویت و ارتباطات معنوی با پرودگار و معصومین برای مصونیت جامعه و تسهیل شرایط زندگی لازم و ضروری است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری افزود: تقویت این مقوله در بین مردم در کاهش ناهنجاری ها و نگرانی های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نقش دارد و بدون این چنین ظرفیتی کارها به خوبی پیش نمی رود.

وی ادامه داد: نسل جدید تشنه این معارف هستند که با بهره گیری از دریای عظیم قرآن و عترت به آن می توان دست پیدا کرد از این روخانواده ها، مراکز فرهنگی و مدارس نقش خود را ایفا کنند.

آیت الله مهدوی به تاثیرات معنویت در اداره کشور گفت: این مولفه در ایران پیشرفت های زیادی را به همراه داشته و با اتحاد داخلی پله های ترقی و عزت کشور طی می شود.

وی به اتحاد مردم در تشیع پیکر شهدای دولت اشاره کرد و اذعان داشت: ملت ایران همبستگی و قدردانی از تلاش مسئولان خدمتگزار را نمایش دادند و دنیا از آن نیز با خبر شدند.

امام جمعه موقت اصفهان حضور در انتخابات را مهم خواند و یادآورشد: حماسه حضور مردم در تیرماه برای انتخاب رئیس جمهور مردمی و جهادی برای کشور لازم است.

وی یادآورشد: انتخاب رئیس جمهور مردمی و دلسوز با تشکیل کابینه ای توانمند مشکلات کشور را رفع و به جامعه خدمت خواهد کرد.

کد خبر 1765756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha