برگزاری سمپوزیوم «نماز، تندرستی و بهداشت روانی» در اواخر مهرماه

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور از برگزاری سمپوزیوم «نماز، تندرستی و بهداشت روانی» در اواخر مهرماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حامد صالحی، مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور، از برگزاری سمپوزیوم«نماز، تندرستی و بهداشت روانی» در اواخر مهرماه سال جاری خبر داد.

به گفته وی، این سمپوزیوم با همکاری ستاد ستاد اقامه نماز و دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد و کمیته علمی و اجرایی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و ستاد اقامه نماز تعیین می شود.

صالحی در خصوص محورهای این همایش گفت: «نماز و سلامت معنوی»، «نماز و سلامت اجتماعی»، «نماز و سلامت فیزیکی»، «نماز و سلامت جسمی» به عنوان محورهای کنگره مورد تایید قرار گرفته است.

وی مخاطبین همایش را اساتید دانشگاه علوم پزشکی، دانشجویان و محققین عنوان کرد و افزود: علاقمندان در حوزه پزشکی کشور می توانند در محورهای اعلامی، مقالات خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز در ادامه یادآور شد: مقرر است نمایشگاه عکس از نماز خواندن بیماران و کادر درمان و مسابقه عکس نمازی با هدف ثبت تصاویر اقامه نماز در نمازخانه های بیمارستانها در حاشیه این همایش برگزار شود.

به گفته وی سلسله مصاحبه با اساتید دانشگاه ها در خصوص نماز، میزگردهای تخصصی در خبرگزاری ها و صدا و سیما، ضبط برنامه ها در حوزه سلامت معنوی با حضور پزشکان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی و ایجاد پیوست رسانه ای با همکاری روابط عمومی دو مجموعه از طریق صدا و سیما از دیگر اقدامات این همایش می باشد.

حامد صالحی در پایان افزود: انتشار مجموعه مقالات به زبان های عربی و انگلیسی، استاندارد سازی فضای نمازخانه بیمارستان ها و استفاده از ظرفیت طب سنتی و ایرانی در حاشیه این کنگره انجام خواهد شد.

کد خبر 1765815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha