وفاق دلسوزان نظام برای تقویت مشارکت مردم در انتخابات ضرورت دارد

حجت الاسلام محمدی لائینی به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: وفاق دلسوزان نظام و نیروهای انقلاب برای تقویت مشارکت مردم در انتخابات ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه در مازندران در نشست شورای فرهنگ عمومی استان ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت با بیان اینکه این سانحه هوایی در اردیبهشت اندوه بزرگی بر جان امت اسلامی در بسیاری از کشورهای دنیا وارد کرد، اظهار کرد: تبیین سیره عملی شهید رئیسی باید مورد توجه همگان باشد.  
وی برلزوم عملیاتی شدن برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور تاکید کرد و افزود: مباحث نظری بایدبا تدوین الگوی مفهومی و اجرایی بصورت عملیاتی پیگیری شود.  
حجت الاسلام محمدی لائینی به بی تفاوتی برخی از دستگاه ها برای تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور اشاره کرد و خواستار تنبیه این دستگاه ها شد.
وی در ادامه به جریان غدیر اشاره کرد و گفت: اگر فرهنگ غدیر زنده باشد بسیج زنده است.
حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه احیای غدیر به احیای حیات دینی و کاهش فساد و افزایش دینداری مردم ختم می شود، ادامه داد: نامگذاری کودکان تازه متولد شده به نام مبارک ائمه اطهار علیهم السلام باید مورد توجه باشد.
وی برلزوم تجدید نظر در چاپ کتاب نام موجود در اداره ثبت احوال تاکید کرد و گفت: اسامی فاصله دار از اهل بیت علیهم السلام نباید در این کتاب جانمایی شود.
حجت الاسلام محمدی لائینی به اهمیت توجه به مسئله جمعیت و فرزندآوری اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی برای جلوگیری از سقط جنین نیز باید در دستور کار باشد.
وی برلزوم جانمایی مرکز مشاوره ازدواج در استان تاکید کرد.
حجت الاسلام محمدی لائینی به اهمیت بی رویه سموم و آفات کش ها در مازندران اشاره کرد و افزود: مصرف سموم باید مانند دارو نسخه داشته باشد تا شاهد رشد سرطان در استان نباشیم.
وی به آمار بالای تصادفات جاده ای اشاره کرد و گفت: فرهنگ غلط رانندگی و بی توجهی به ضوابط راهنمایی و رانندگی زیبنده جامعه اسلامی نیست.
حجت الاسلام محمدی لائینی به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و خاطرنشان شد: وفاق دلسوزان نظام و نیروهای انقلاب برای تقویت مشارکت مردم در انتخابات ضرورت دارد.

کد خبر 1765994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha