ماهیت فعالیت‌های صندوق اعتباری هنر، حمایت از هنرمندان واقعی است

نقنه با اشاره به اینکه ماهیت فعالیت های صندوق اعتباری هنر، حمایت از هنرمندان واقعی است، گفت: طرح بهبود و ساماندهی اعضا در این راستا اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، نصراله نغنه، مشاور عالی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در جمع هنرمندان زنجان با یادآوری اینکه ۳۸ طرح صندوق اعتباری هنر به منظور حمایت از هنرمندان ارائه می‌شود، گفت: طرح بهبود و ساماندهی امور اعضا در راستای شناسایی هنرمندان واقعی و صیانت از بیت المال اجرا می شود.

نقنه با بیان اینکه صندوق اعتباری هنر از سال ۸۲ راه اندازی شده است و در حال حاضر ۱۰۳ هزار نفر عضو صندوق هستند، تصریح کرد: در دولت سیزدهم شاهد رشد ۹۰ درصدی در جذب و ساماندهی هنرمندان هستیم.

به گفته مشاور عالی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، طرح بهبود و ساماندهی اعضا فرایندی در راستای شناسایی هنرمندان واقعی است، گفت: از طریق این طرح می توان هنرمندان پیشکسوت را شناسایی و به عضویت صندوق درآورد. این طرح به منظور ایجاد ارتباط بین هنرمندان و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا می شود.

نقنه با یادآوری اینکه هنرمندان، ظرفیت بالقوه ای برای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها هستند، گفت: ماهیت فعالیت های صندوق اعتباری هنر، حمایت از هنرمندان واقعی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در سخنانی با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و شهدای خدمت به فرمایشات مقام معظم رهبری که خللی در اداره کشور ایجاد نخواهد شد، گفت: صندوق اعتباری هنر بستر مناسبی برای ارائه خدمات به هنرمندان است.

اصغر حاج علی اکبری با بیان اینکه خدمات ارائه شده به هنرمندان در بستر صندوق اعتباری هنر موجب افزایش سطح وضعیت هنرمندان خواهد بود، گفت: اگر از هنرمندان حمایت نشود موجب تغییر هنر و یا تعطیلی کار هنرمندان می شود.

کد خبر 1766003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha