اختتامیه اولین همایش ملی جوانی جمعیت و قدرت نظامی

 آیین اختتامیه اولین همایش تبیان ویژه روحانیون نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیین اختتامیه اولین همایش تبیان ویژه روحانیون نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد بهمن رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن پرورش معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش و جمعی از مسئولین کشوری و لشکری صبح امروز در تالار ولایت منطقه پدافند هوایی شمال شرق برگزار شد.

اختتامیه اولین همایش ملی جوانی جمعیت و قدرت نظامی

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در اختتامیه این همایش اظهار کرد: دشمن شناسی و عاقبت اندیشی برای یک هادی سیاسی از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا یک هادی سیاسی باید بداند که دین اسلام و مومنین هیچ‌گاه بدون دشمن نبوده و نیست.

وی دشمن شناسی، ولایتمداری و تقویت روحیه جهادی را سه مولفه برتر یک هادی سیاسی برشمرد و افزود: یک هادی سیاسی علاوه بر انگیزه و علاقه، باید دیانت، صداقت و صراحت را دارا باشد.

اختتامیه اولین همایش ملی جوانی جمعیت و قدرت نظامی

وی از بصیرت به عنوان مهمترین شاخص و مولفه ولایتمداری و ولایت‌ پذیری نام برد و گفت: برخی ولایت‌ پذیری را از نوع مجتهد و مقلد تفسیر می‌کنند، ولی این در حالی است که نوع رابطه ولایت با افراد تحت ولایت از نوع رابطه امام و امت است که شهید سلیمانی نمونه بارز آن است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان ولایت مداری را مهمترین اصول اسلام دانست و خاطرنشان کرد: ولایت هم دارای پشتوانه دینی است و هم سیره عقلا بر این صحه می‌گذارد و اگر می‌خواهیم راه سعادت مادی و معنوی را طی کنیم، نیازمند ولی جامعه هستیم و چاره‌ ای جز تبعیت از فرامین اولیای الهی نیست.

پایان پیام/

کد خبر 1766007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha