مردمی بودن آیت الله رئیسی موجب محبوبیت شهید جمهور شد

رمضانی گفت: رمز محبوبیت آیت الله رئیسی همین بودن در کنار مردم و با مردم بودن است که باید در دستور کار مدیران باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مرتضی رمضانی _ فرماندار شهرستان نکا امروز چهارشنبه(۹خرداد) در جلسه شورای اداری که در بخشداری هزارجریب نکا برگزار شد با گرامیداشت نام و یاد و خاطره سیدالشهدای خدمت شهید جمهور آیت الله رییسی و همراهان شهیدش، شهید سلیمانی، شهدای دولت و شهدای انقلاب و مدافع وطن و مدافع حرم  اظهار کرد: از حضور همه‌مدیران و مردم در سفر رئیس جمهور و هیات همراه  به مازندران و همچنین‌مراسم یادبود رئیس جمهور شهید و همراهانش قدردانی دارم.
وی افزود: مردم مازندران مردمانی باوفا هستند که در استقبال بی نظیر از آیت الله رئیسی در آخرین سفر و همچنین‌مراسم بزرگداشت شهادت رییس جمهور شهید و همراهانش وفاداری خود را به انقلاب نشان دادند.
رمضانی با بیان اینکه آیت الله رییسی خود را خدمتگزار واقعی مردم‌می دانست، خاطر نشان کرد: هیچ دولتی به اندازه این دولت در چالش نبود، چرا که اقتصاد کشور با مشکل جدی روبرو بود و این دولت کار فراوانی برای رفع مشکلات انجام داد.
فرماندار نکا یادآور شد: رمز محبوبیت آیت الله رئیسی همین بودن در کنار مردم و با مردم بودن است که باید در دستور کار مدیران باشد.
وی افزود: امروز وظیفه داریم به مردم خدمت کنیم که ولی نعمتان ما هستند و برخی مدیران هزاران دلیل دارند تا خدمت ندهند و این در حالیست که اگر خدمت برای مردم باشد هیچ سیستم نظارتی مانع نیست.
فرماندار نکا اظهار کرد: کار امروز مردم را به فردا نیندازید که گناه است و خدمات رسانی کنید و به مشکلات مردم رسیدگی و به دردشان توجه کنید.
رمضانی گفت: شهید رجایی مردمی بود، کارگری کرد و سپس وارد میدان شد و به مردم خدمت کرد.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: مثل آیت الله رئیسی و شهید رجایی نداشتیم و سهم رهبری جداست و همان زمان که دولت در اختیار نخست وزیر وقت بود رهبری توجه به محرومین و نیازمندان را مورد تاکید داشت.
رمضانی افزود: شهادت حاج قاسم موجب بیداری و وحدت ملت شد و دنیا متوجه شد که چه کسی علیه تروریست مبارزه می کند.
فرماندار نکا همچنین بر حضور به موقع مدیدان و کارکنان در ادارات، تلاش برای رفع محرومیت ها، چانه زنی برای جذب اعتبارات و به هنگام بودن و حضور در صحنه برای خدمت رسانی تاکید کرد.

کد خبر 1766020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha