رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز:

طرح پویش کاشی حرم حضرت زینب(س) اجرا می شود

ارادت قلبی دانش آموزان برای توسعه و بازسازی اماکن مقدسه
طرح پویش کاشی حرم حضرت زینب(س) اجرا می شود

اسلام خواه با اشاره به اهمیت و نقش نوجوانان در باورپذیری دینی و ایمانی گفت: از جمله طرح های اجرایی به مناسبت اربعین حسینی طرح پویش کاشی حرم حضرت زینب سلام الله علیها است که به عنوان عمل کوثرانه اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، علی اسلام‌خواه طی نشست ستادهای تابعه که چهارشنبه ۹ خرداد در سالن جلسات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز برپا شد گفت: فعالیت نوجوانان به ویژه دانش آموزان در بازسازی اماکن مقدسه بسیار پررنگ است.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان البرز افزود: یکی از اهداف ستاد عتبات عالیات افزایش راهکارهای جذب نذورات مردمی و برنامه ریزی برای اربعین حسینی است که متناسب با این مهم تمامی بسترها و ظرفیت ها در نطر گرفته می شود تا شاهد برپایی هرچه بهتر آیین اربعین حسینی باشیم.

وی با اشاره به اجرای طرح یاوران حسینی عنوان کرد: طرح یاوران حسینی از جمله طرح های اجرایی در سطح مدارس با هدف جلب مشارکت نوجوانان و تقویت باورهای ایمانی و الهی است.

به گفته وی، نوجوانان و دانشجویان طی ایام اربعین حسینی فعالیت های موثری در برپایی موکب های خدمت رسانی دارند همچنین برای خادمیاری و خدمتگذاری نیز حضور دارند.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان البرز در پایان به اجرای طرح پویش کاشی حرم اشاره کرد و این طرح معنوی را از کارهای ماندگاری خواند، که همه مردم می توانند در این عمل کوثرانه مشارکت داشته باشند و نام خود را در صحن و سرای حضرت زینب (س) بصورت آنلاین و حضوری ثبت نام کنند.

گفتنی است، هم اندیشی و هم افزایی به منظور تجارت آراء و بسترسازی حضور پرشور مردم در زیارت اربعین حسینی از جمله برنامه های مطرح شده در این نشست بود.

کد خبر 1766033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha