ضرورت الگوگیری سلوک مؤمنانه شهید جمهور در خدمت به مردم

استاندار اصفهان گفت: باید سلوک مؤمنانه شهید جمهور را در انجام وظایف خود بالأخص در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مد نظر قرار دهیم و سایرین را به این راه پر از نیکی دعوت کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در گردهمایی فرمانداران استان ضمن تسلیت در پی شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان، گفت: رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی در همه امور و حوزه‌های اجرایی کشور به دنبال ایجاد تعادل بودند.
وی ادامه داد: نگاه این شهید بزرگوار راهبردی و جامع بود تا آحاد مردم از تمامی ظرفیت‌های کشور بهره‌مند شوند و ظرفیت‌های جدیدی نیز تعریف شود و در اختیار مردم قرار بگیرد.
استاندار اصفهان ضمن اشاره به سلوک رفتاری و شخصیت والای رئیس جمهور شهید، گفت: آنچه که در شخصیت والای ایشان موج می‌زد ناشی از نگاه مؤمنانه، خیرخواهانه، محبت‌آمیز و محترمانه این شهید والامقام بود.
مرتضوی یادآور شد: تشییع باشکوه شهدای خدمت بار دیگر نشان داد که خداوند متعال محبت مسئولینی که با ایمان و عمل صالح به مردم خدمت می‌کنند را در قلب مردم قرار می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه در این هیاهو بایستی مراقب باشیم تا شخصیت شهید جمهور آیت الله رئیسی به درستی تبیین و معرفی شود، بیان کرد: بایستی فضائل و ویژگی‌هایی که ایشان در مدار حرکتی خود مد نظر داشتند به درستی به جامعه معرفی شود.
استاندار اصفهان عنوان کرد: همچنین بایستی سلوک مؤمنانه این شهید عزیز را در انجام وظایف خود بالأخص در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مد نظر قرار دهیم و سایرین را به این راه پر از نیکی دعوت کنیم.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: ارتباط با مؤثرین جامعه، اقشار، حلقه‌های میانی و همه افرادی که در مشارکت می‌توانند نقش‌آفرینی کنند به نحو مقتضی برنامه‌ریزی شود.
مرتضوی با بیان اینکه پس از شهادت آیت الله رئیسی تجلی دیگری از یک مدیر و رئیس‌جمهور خادم در ذهن مردم ترسیم شد، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در آیین تشییع شهدای خدمت قرارگاه دشمن را به هم ریخت زیرا با تمام تلاش‌هایی که جهت ناکارآمد نشان دادن نظام و دولت به کار بردند نقشه‌های شوم شان بر ملا شد.
وی متذکر شد: اولویت تمامی برنامه‌های ما اکنون انتخابات است و در کنار این اولویت معرفی خدمات دولت نیز بسیار ضروری است.
مرتضوی با اشاره به اینکه روزهای پایانی دولت سیزدهم، روزهای تبیین خدمات و خدمت مضاعف به مردم است، گفت: خدمات دولت سیزدهم در استان در قالب‌های مختلف رسانه ای تهیه و تدوین و در اختیار آحاد مردم قرار بگیرد.
وی در پایان اضافه کرد: از ما انتظار می‌رود عملکرد دولت سیزدهم که شهید جمهور در رأس آن قرار داشتند را به درستی تصویر بکشیم و در اختیار مؤثرین جامعه و آحاد مردم قرار دهیم.

کد خبر 1766053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha