روایت اعضای کانون شهید گراییلی از دیدار با رییس‌جمهور

سفر دوم استانی آیت الله رییسی رییس جمهور کشورمان به مازندران برای بچه مسجدی ها طور دیگری معنا شد و حضور با تامل رییس جمهور در بین‌بچه‌مسجدی ها و حمایت هایشان موجب دلگرمی شان شد.

خبرگزاری شبستان_ استان‌مازندران- مریم‌نظری/ سفر رییس جمهور برای بچه مسجدی ها خرماکلا از روزی پر رزق و روزی برایشان شروع شد و حضوری که برکتشان شد و حالا در نبود رییس جمهور شهید دلتنگی هایی که تمامی ندارد.

دومین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به مازندران در ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه و در روزهایی که به یمن قدمشان بارانی بود.

پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت روستای خرماکلا میزبان رئیس جمهور بود و مردمی که دست از پا نمی شناختند، ساعت ۱۵:۳۰ شد و قرار عاشقی مردم با رئیس جمهورشان.

تقدیر رئیس جمهور از بچه های مسجد روستای خرمکلا که بنیان‌گذار اشتغال شدند

براساس برنامه ریزی سفر مقرر شد که این بازدید و سفر به روستای خرماکلا، روستایی که به همت بچه مسجدی ها خودکفا شد یک ساعت و نیم طول بکشد، اما سفر است دیگر مگر می شود رئیس جمهور مردمی باشی و در بین‌مردمت نباشی!؟ و اینچنین شد که سفر یکساعت و نیمه رئیسی تبدیل به سفری ۳ ساعته شود.

مهدی مهرنیا_ مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری شهید گراییلی خرماکلا قائم شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران در مورد سفر رئیس جمهور در بین بچه مسجدی ها می گوید: آیت الله رییسی ۲۷ اردیبهشت وارد خرماکلا شد و با اینکه تمام محافظین و مردم و مسئولین در مدرسه منتظرشان بودند، رئیس جمهور قبل از افتتاح مدرسه به سمت باغات گلخانه ای رفت.

تقدیر رئیس جمهور از بچه های مسجد روستای خرمکلا که بنیان‌گذار اشتغال شدند

وی افزود: رئیس جمهور بدون محافظ همراه و با همراهی استاندار و نادعلیزاده مسوول کانون فرهنگی هنری شهید گرایلی روستای خرماکلا و مدنی معاون روستایی خود وارد گلخانه شدند و بازدید انجام دادند.

مهرنیا گفت: در این گفت و گو از مشکلات کار و اشتغال و کشاورزی سوال کردند و با وزیر کشاورزی صحبت کردند و مقرر شد تا ۱۰ روزدیگر مشکلات این بخش برطرف شود.

تقدیر رئیس جمهور از بچه های مسجد روستای خرمکلا که بنیان‌گذار اشتغال شدند

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری شهید گراییلی خرماکلا قائم شهر یادآور شد: بعد از بازدیدگلخانه ها، رئیس جمهور به سمت افتتاح بزرگترین مدرسه روستایی کشور در خرماکلا حرکت کردند و قبل از رسیدن به مدرسه با جمعیت زیادی از مردم مواجه شدند و این در حالی بود که اصلا قرار نبود در جمع مردم باشند و این افتتاحیه یک مراسم خصوصی بود اما آقای رییسی در جمعیت مردم از ماشین پیاده شد و بعد از کلی احوال پرسی وارد مدرسه شد و به همراهان‌گفتند که حتما دیدار مردمی با مردم روستا را سریعا" تدارک ببینند تا پای درد و دل مردم بنشینند.

تقدیر رئیس جمهور از بچه های مسجد روستای خرمکلا که بنیان‌گذار اشتغال شدند

مهرنیا گفت: بعد از بازدید و افتتاح‌مدرسه، آقای رییسی حدود نیم ساعت با مردم خرماکلا دیدار و بابت این همت و پشتکار از همه مردم تشکر کرد.

وی افزود: مجموع بازدید آقای رییسی از روستای خرماکلا کلا ۳ ساعت طول کشید و در نهایت آقای رییسی از بچه های کانون خرماکلا که بنیان‌گذار کار احداث این مدرسه و مجموعه های گلخانه ای بودن تقدیر و تشکر کرد.

و حالا مردم خرماکلا مانده اند در خبری ناباورانه از آسمانی شدن رئیس جمهوری که تا چند روز گذشته در کنارشان بود.

مردم از دلتنگی هایشان برای رئیس جمهور مردمی می گویند و اینکه از ساعتی که خبر حادثه را شنیدند پیگیر بودند و رفتن رئیس جمهورشان برایشان باورنکردنی بود.

تقدیر رئیس جمهور از بچه های مسجد روستای خرمکلا که بنیان‌گذار اشتغال شدند

می گویند رییسی پر از شور و هیجان خدمت بود و حالا برایشان خیلی سخت است که ۳ روز بعد از میزبانی از رئیس جمهور خبر شهادتش را بشنوند.

می گویند؛ شاهد شهادت بزرگ مردی هستیم که با همان روحیه مردمی بودنش در روستای خرماکلا حضور پیدا کرد و پای درد دل مردمان روستایی نشست و حالا ماییم و دستان خالی مان و رئیس جمهوری که آسمانی شد و از آسمانها نظاره گر ماست.

آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان در آخرین سفر خود به مازندران دوباره مردمی بودن خود را ثابت کرد و حالا مردم روستای خرماکلا ر حسرت آخرین دیدار و ناگفته هایی هستند که بر دلشان‌مانده است و بچه‌مسجدی هایی که تلاش می کنند تا با توان بیشتری ادامه کار دهند تا عمل به دستور رئیس جمهور شهیدشان کنند و کاری کنند تا اشتغال پایدار بماند و کاری بر زمین نماند.

کد خبر 1766122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha