فعلاً ۳ نفر شرایط شرکت در انتخابات را داشته‌اند/ داوطلبان ثبت‌نام را به روز آخر موکول نکنند

اسلامی با بیان اینکه تا این لحظه ۳ نفر حائز شرایط دواطلبی ریاست جمهوری بودند گفت: داوطلبان حائز شرایط ثبت نام خود را در روزهای آخر قرار ندهند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز (پنجشنبه، ۱۰ خردادماه) آغاز شده است، گفت: بر اساس قانون انتخابات و مصوبه شورای نگهبان مقرر شد تا شرایط داوطلبان در موضوع مدارک بررسی و سپس ثبت نام قطعی صورت گیرد بر این اساس همکاران ما در ستاد انتخابات میزبان برخی از داوطلبان بودند که حائز شرایط شناخته نشدند.

وی افزود: تا این لحظه تنها ۳ نفر حائز شرایط قطعی دواطلبی انتخابات ریاست جمهوری بودند و امسال با توجه به تبیین خوب شرایط دواطلبان و اطلاع رسانی وزارت کشور کسانی که دارای شرایط سنی ۴۰ تا ۷۰ سال ، مدرک فوق لیسانس، چهار سال تصدی گری مدیریت کلان کشوری و فقدان سوءسابقه هستند با بررسی دقیق این شرایط در ستاد انتخابات ثبت نام می شوند.

وی به داوطلبان حائز شرایط توصیه کرد تا ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند و گفت: داوطلبان با مدیریت زمان و داشتن چهار شرط بیان شده در روزهای ابتدایی ثبت نام خود را انجام دهند تا با ازدحام داوطلبان در روزهای آخر مواجه نشوند.

کد خبر 1766141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha