با شعار ایران ما و نگاه به تمدن‌سازی در انتخابات حضوی می‌یابم

مقتدایی بعد از ثبت‌نام در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در وزارت کشور گفت: با شعار ایران ما در ریاست جمهوری حاضر می‌شوم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، عباس مقتدایی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بعد از ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: از زحمات گرانقدر رسانه ها در اطلاع‌رسانی تشکر می کنم، با توجه به اینکه از جامعه دانشگاهی کشور هستم و ۳ دوره با عنایت مردم اصفهان رای آوردم در این مقطع احساس کردم برای حضور سلایق و رویکردهای مختلف می توانم در غالب‌ ریاست جمهوری ثبت نام کنم‌.

مقتدایی با تسلیت حادثه بالگرد رئیس جمهور و هیات همراه اظهار داشت: با درایت رهبر معظم انقلاب و استفاده از ظرفیت‌های قانون اساسی توانستیم مسایلی را که می توانست برای هر کشوری مشکل آفرین باشد، از سر بگذراندیم و از همین جا قدردان رهبر انقلاب و همچنین قدردان ملت ایران هستیم که خط اسلام را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه با شعار ایران ما در ریاست جمهوری حاضر می شوم، افزود: اقشار مختلف جامعه از تمام بخش‌های روستاییان، کشاورزان،  هنرمندان، زنان ، مردان، کارگران، جوانان و نوجوانان در داخل و خارج کشور باید مورد توجه قرار بگیرند.

وی در مورد عملکرد مجلس گفت: ما در مجلس موضوعات مختلف، بازنشستگان، دانش بنیان ها، مسائل مختلف دفاعی، انتظامی را دنبال کردیم و باید از تجربه های مختلف در همه عرصه ها استفاده کنیم.

وی گفت: تمام کسانی که تابعیت ایرانی دارند و برای ایران دلسوز هستند باید در ساختن ایران مشارکت کنند و ایران باید رویکرد تمدن ساز را دنبال کند، این انتخابات طمع دشمنان را از بین می برد.

کد خبر 1766148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha