بازتاب بین‌المللی نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان آمریکا

نامه مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا با بازتاب گسترده در رسانه‌های جهانی و شبکه‌های اجتماعی روبه رو شد.

خبرگزاری شبستان، گروه بین الملل: با تشدید حملات نیروهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار اخیر رفح، دامنه اعتراض‌ها در دانشگاه‌های جهان به ویژه آمریکا گسترده شده است و شماری از دانشجویان معترض در آمریکا و کشورهای دیگر جهان به دلیل درخواست خود مبنی بر توقف جنگ و کمک تسلیحاتی به رژیم صهیونیستی بازداشت و دستگیر شدند.

گستردگی این اعتراض‌ها باعث شد تا امروز(پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳) رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران نامه مهمی به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا منتشر کند که این نامه مهم با بازتاب گسترده در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی جهان روبه روشد.

مقام معظم رهبری خظاب به  جوانان آمریکایی نوشت: شما اکنون در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید. شما اکنون بخشی از جبهه‌ی مقاومت را تشکیل داده‌اید، و در زیر فشارِ بی‌رحمانه‌ی دولتتان  که آشکارا از رژیم غاصب صهیونیست دفاع می‌کند، مبارزه‌ای شرافتمندانه را آغاز کرده‌اید.

نیوز۱۸: نامه ای خطاب به معترضان ضد اسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا

پایگاه خبری انگلیسی زبان نیوز ۱۸ با بازتاب پیام مهم رهبر انقلاب در صدر اخبار خود با این تیتر «نامه آیت الله خامنه‌ای به معترضان ضد اسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا «با قرآن آشنا شوید»، نوشت: نامه آیت الله سید علی خامنه ای، رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران، پس از حمله آخر رژیم صهیونیستی که منجر به کشته شدن بیش از ۴۰ نفر در رفح شد، منتشر شد. زمانی که کمپین «همه چشم‌ها به رفح» در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاد.

رهبر ایران در نامه ای خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا با ابراز همدلی و همبستگی برای دفاع شان از فلسطین، از «جبهه مقاومت» سخن گفت و تاکید کرد که به اذن الهی به پیروزی خواهید رسید.

فاکس نیوز:  در سمت درست تاریخ ایستادید

پایگاه خبری انگلیسی زبان «فاکس نیوز» در گزارشی درباره نام مهم رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران، نوشت: آیت الله خامنه ای از دانشجویان آمریکایی برای ایستادن در سمت درست تاریخ تشکر کرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به دانشجویان آمریکایی که اعتراضات خود را با تظاهرات ادامه داده اند، تبریک گفت.

این پایگاه خبری به انتشار نامه کامل مقام معظم رهبری اقدام کرد.

بلیز: نامه مهم آیت الله خامنه‌ای به دانشجویان معترض در آمریکا

پایگاه خبری انگلیسی زبان بلیز با تیتر «حمایت خامنه‌ای از دانشجویان معترض در آمریکا: شما اکنون شاخه‌ای از جبهه مقاومت را تشکیل داده اید»، نوشت:  مقام معظم رهبری ایران دانشجویان را به انس با قرآن توصیه کرد و حمایت خود را از این دانشجویان اعلام کرد.

رهبر ایران نوشت: این نامه را برای جوانان می نویسم که وجدان بیدارشان آنها را به دفاع از زنان و کودکان مظلوم غزه برانگیخت. این پیام بیانگر همدلی و همبستگی ما باشماست.

در این نامه آمده است: صفحه تاریخ ورق می خورد و شمار سمت درست آن ایستاده اید. شما اکنون شاخه ای از جبهه مقاومت را تشکیل داده اید.

تعبیر عجیب «تایمز اسرائیل» از نامه مهم مقام معظم رهبری

پایگاه خبری انگلیسی زبان «تایمز اسرائیل» اسرائیل با این تیتر «خامنه ای با استفاده از سخنان یهودی ستیزانه از دانشجویان معترض آمریکا استقبال کرد» نوشت: رهبر ایران تظاهرکنندگان دانشگاه را بخشی از متحدان ایران دانست که جبهه مقاومت هستند. رهبر ایران ایالات متحده آمریکا را به وحشیگری پلیس متهم می کند و ادعا دارد که یهودیان رسانه‌های جهان را کنترل می کنند.

این پایگاه خبری نوش: رهبر معظم ایران دانشجویانی که محوطه دانشگاه‌های آمریکا را با اعتراضات ضد اسرائیلی فراگرفتند، تمجید کرده و این ادعای یهودی‌ستیزانه را که یهودیان رسانه‌های جهانی را دستکاری می‌کنند، به بیانات خود اضافه کرده است.

تایمز اسرائیل نوشت: رهبری ایران دانشجویان را شاخه ای از جبهه مقاومت می داند.

خشم نماینده مجلس آمریکا از نامه رهبر انقلاب

«برایان ماست» نماینده مجلس نمایندگان آمریکا با افزودن نامه رهبری جمهوری اسلامی ایران پست خود در پلتفرم ایکس نوشت: اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا باعث شده تا رهبری ایران خطاب به آنها نامه بنویسد.

وی با عبارت کنایه آمیز به عبارت رهبر انقلاب که خطاب به دانشجویان آمریکا نوشته است شما در سمت درست تاریخ ایستادید، نوشت: «اگر آیت الله شما را تحسین می کند، قطعا در سمت اشتباه تاریخ هستید»

انتقاد تند رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به دانشجویان معترض حامی فلسطین

در پی انتشار نامه مهم «رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران» خطاب به دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین، «مایک جانسون» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با نگاه تند به این نامه و انتقادآمیز به عملکرد دانشجویان حامی فلسطین در صفحه خود در پلتفرم ایکس نوشت: «اگر اقدام شما باعث رضایت آیت الله شده است، بنابراین آمریکا را از دست داده اید.»

شبکه «تی آر تی» ترکیه: تمجید رهبر انقلاب ایران از دانشجویان آمریکا

پایگاه خبری تی آر تی ترکیه با انتشار نامه مهم رهبر معظم انقلاب به دانشجویان معترض آمریکا، نوشت: آیت الله خامنه ای، رهبری ایران اعتراضات دانشجویان آمریکا در دفاع از فلسطین را مورد تمجید قرار داد.

این پایگاه خبری نوشت: رهبر انقلاب ایران در بخشی از این نامه خود آورده است: «فلسطین یک سرزمین مستقل است با ملّتی متشکّل از مسلمان و مسیحی و یهودی، و با سابقه‌ی تاریخی طولانی. سرمایه‌داران شبکه‌ی صهیونیستی پس از جنگ جهانی، با کمک دولت انگلیس، چند هزار تروریست را بتدریج وارد این سرزمین کردند؛ به شهرها و روستاهای آن هجوم بردند؛ ده‌ها هزار نفر را کشتند یا به کشورهای همسایه راندند؛ خانه‌ها و بازارها و مزرعه‌ها را از دست آنان بیرون کشیدند، و در سرزمین غصب‌شده‌ی فلسطین، دولتی به نام اسرائیل تشکیل دادند.»

شبکه المنار: شما با حمایت از غزه در سمت درست تاریخ ایستاده اید

شبکه المنار با انتشار نامه مهم رهبر انقلاب اسلامی ایران نوشت: در این نامه آمده است که من این نامه را به جوانانی می نویسم که وجدان زنده آنها را به دفاع از زنان و کودکان مظلوم غزه تشویق کرده است.

در این نامه آمده است: شما با حمایت از غزه اکنون در سمت راست تاریخ ایستاده اید و شما امروز بخشی از جبهه مقاومت را تشکیل داده اید.

روسیا الیوم: نامه رهبر انقلاب ایران خطاب به جوانان حامی فلسطین در آمریکا

روسیا الیوم با انتشار کامل نامه مقام معظم رهبری در پایگاه خبری خود نوشت: آیت الله خامنه ای در نامه خود به جوانان و دانشجویان در آمریکا نوشت که برای دفاع از کودکان و زنان غزه به میدان آمدید.

المیادین: امروز در سمت درست تاریخ ایستاده اید

شبکه خبری المیادین با انتشار نامه مهم «آیت الله سید علی خامنه‌ای» رهبری جمهوری اسلامی ایران خطاب به دانشجویان آمریکا نوشت: آنها به جهان آموختند تا در برابر موجودیت غاصب اسرائیل بایستند.

در این نامه آمده است:« من میخواهم به شما اطمینان دهم که امروز وضعیّت در حال تغییر است. سرنوشت دیگری در انتظار منطقه‌ی حسّاس غرب آسیا است. بسیاری از وجدانها در مقیاس جهانی بیدار شده و حقیقت در حال آشکار شدن است. جبهه‌ی مقاومت هم نیرومند شده و نیرومندتر خواهد شد. تاریخ هم در حال ورق خوردن است.»

کد خبر 1766152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha