میراث رئیس جمهور شهید حکمرانی تراز اسلامی است

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه میراث رئیس جمهور شهید حکمرانی تراز اسلامی است، گفت: مردم با دقت بیشتر به فردی با تفکر ناب الهی و پیرو ولایت فقیه رأی بدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد مختاری امروز جمعه (۱۱خرداد) در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به اهمیت تقوای سیاسی، اظهار کرد: همه مشکلات و بلاهایی که بر سر جامعه بشری آمده است بخاطر بی‌تقوایی سیاسی است.

وی در ادامه حکومت ظالمان و دیکتاتورها بر جوامع را نتیجه بی‌تقوایی سیاسی دانست و افزود: هرگونه همکاری، همدلی و بی‌تفاوتی در مقابل جبهه باطل ناشی از بی‌تقوایی سیاسی است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اهمیت تقوای سیاسی در مکتب شیعه، بیان کرد: شهدای گرانقدر به وظیفه اجتماعی و سیاسی خود به خوبی عمل کردند.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه بی‌حجاب و بسیاری از آفت‌ها هم نتیجه بی‌تقوایی سیاسی است، تصریح کرد: آیت الله رئیسی وقتی آمدند تمام قفل‌های کشور را باز و بدهی‌های دولت‌های قبل را پرداخت کرد و با وارد کردن واکسن آمار فوتی‌های کرونا را به صفر رساند.

وی به دستاوردهای دولت سیزدهم اشاره کرد و  گفت: شهید آیت الله رئیسی به ایران عزت جهانی داد و رشد اقتصادی منفی را مثبت و صدها کیلومتر از سواحل شمال و جنوب کشور را آزاد و هزاران کارخانه راکد و تعطیل را فعال و احیا کرد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه مهمترین مناسبت جهانی مسئله فلسطین است، عنوان کرد: این روزها اوضاع فلسطین نشان از تکرار کربلا دارد؛ مقاومت جانانه، ایستادگی در برابر ظالم و قرآن‌خوانی در خرابه‌ها یادآور صحنه‌های زیبایی کربلا و ددمنشی، خباثت، کودک‌کشی، جنایت و آدم‌سوزی اسرائیل و آمریکا نشان از نازیبایی‌های حادثه کربلا دارد که مایه شرم‌ساری برای مدعیان حقوق بشر است.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اینکه نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا، افزود: نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان از سرافرازی کشور دارد و خدا را شاکریم که انقلاب ما به جهان صادر شده است و اکنون ایران در جایگاهی قرار دارد که برای دنیا نسخه می‌نویسد.

وی با تسلیت رحلت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد و شهدای خدمت، افزود: در آستانه انتخابات مهم و تعیین‌کننده ریاست جمهوری در هشتم تیرماه هستیم.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: عرصه زندگی بشر، عرصه تقابل دو تفکر ناب الهی و قرآنی و تفکر شیطانی و استبدادی است که باید عاقلانه و عالمانه در طرف درست بیاستیم.

حجت الاسلام مختاری ادامه داد: سعادت دنیا و آخرت در تفکر ناب الهی و قرآنی است و راه نجات فرد و اجتماع نیز در پیروی و عمل به همین تفکر در ابعاد مختلف می‌باشد.

به گفته وی؛ هر جایی فساد، ظلم و خشونت است ناشی از خودخواهی و غلبه تفکر استبدادی و استکباری در سطح جامعه می‌باشد.

امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر اینکه امام راحل بت استکبار را با کمک ملت ایران شکست، افزود: امام خمینی(ره) دو مرحله انقلاب و نظام را به خوبی پیش برد.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اینکه ملت ایران در سال ۱۴۰۰ بالاترین رأی را به آیت الله رئیسی دادند و میراث رئیس جمهور شهید حکمرانی تراز اسلامی است، افزود: اما متاسفانه تقدیر الهی او را از ما گرفت و این روزها دشمن از فتنه دست برنداشته و در این شرایط می‌خواهند دوباره تفکر غرب زده عَلم شود لذا باید مراقب فتنه‌ها باشیم و فردی را انتخاب کنیم که پیرو ولایت فقیه و خادم ملت باشد. 

وی بیان کرد: شورای نگهبان امین ملت است و بایستی با قاطعیت و طبق اسلام و قانون تصمیم بگیرد و کسانی که شایسته هستند را تایید کنند.

امام جمعه موقت بیرجند در ادامه از مردم خواست با دقت بیشتر به فردی با تفکر ناب الهی و پیرو ولایت فقیه رأی بدهند و تأکید کرد: مردم ما به کمتر از تفکر توحیدی و تفکر ناب رئیس جمهور شهید راضی نمی‌شوند.

کد خبر 1766208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha