نسل جوان و نوجوان گوش به فرمان رهبر هستند

حجت الاسلام صفدری گفت: باید به خود ببالیم که نسل جوانی داریم که امروز برای کار انقلاب، چشم‌ها و گوش‌هایشان به دهان رهبر دوخته شده و در این مسیر فداکاری می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت‌الاسلام محسن صفدری در آستانه سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام(ره)، در مراسمی که امروز (۱۱خرداد) در بیت قدیمی امام خمینی(ره) در خمین، برگزار شد، گفت: امام خمینی(ره) بزرگ مردی در دیار استان مرکزی بود که انقلابی عظیم را در سراسر جهان ایجاد کرد.


استاد حوزه علمیه قم در ادامه ضمن تسلیت ایام ارتحال امام خمینی(ره) و شهادت شهدای خدمت، افزود: ملت ایران عزادار از دست دادن یک رئیس‌جمهور مردمی که تربیت یافته مکتب امام عزیز است.

وی در ادامه به آیه ۵۴ سوره مائده آمده اشاره مرد و اظهار داشت: وقتی تفاسیر، روایات و نظرات بزرگان و علما را بررسی می‌کنیم، می‌بینیم امام راحل ما و ملت بزرگ ایران یکی از مهم‌ترین مصادیق این آیه قرآن هستند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بعد از چهارده قرن یک سید روح الهی در این بیت باعظمت متولد شد تا پرچم اهل‌بیت(ع) را به دوش بکشد و از حریم قرآن و حریم ولایت جانانه در دنیای امروز دفاع کند.

نسل جوان و نوجوان گوش به فرمان رهبر هستند

حجت‌الاسلام صفدری با تاکید بر اینکه انقلاب ما و خون شهدای عزیز و همچنین همه‌ی فداکاری‌های چهل‌وپنج‌ساله این ملت، زمینه‌ساز ظهور مهدی فاطمه است، اظهار داشت: امروز هم ملت و هم نسل جوان ما علی‌رغم چندین سال تبلیغات بیگانگان از طریق شبکه‌ها، فضای مجازی و ماهواره‌ها، پای‌کار انقلاب هستند.

‌وی اضافه کرد:  باید به خود ببالیم که نسل جوانی داریم که امروز برای کار انقلاب، چشم‌ها و گوش‌هایشان به دهان رهبر دوخته شده و در این مسیر فداکاری می‌کنند.

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به نامه اخیر رهبری به دانشجویان آمریکا نیز اشاره کرد و افزود: دیروز دیدیم ندای ملکوتی امام و رهبر ما به اعماق عالم به اقصی نقاط جهان رسید.


این مقام مسئول اظهار داشت: رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکا پیام دادند که بدانید شما هم در جبهه مقاومت سهم دارید، امروز جبهه مقاومت دیگر محدود به ایران ما نیست، الآن جبهه مقاومت در اروپا، آمریکا و در بین همه آزادگان دنیا شکل گرفته است.


وی شهید رئیسی را از تربیت‌شدگان مکتب امام و رهبر دانست و اظهار داشت: وی از زمانی که رئیس‌جمهور شد، یک‌بار دیده نشد که دچار غرور و تکبر بشود و همواره خود را طلبه خدمتگزار می دانست.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: در انتخابات آینده باید دقت کنیم شخصی مثل شهید رئیسی را انتخاب کنیم.


گفتنی است این مراسم به‌طور مستقیم از شبکه یک سیما پخش شده و قرائت دعای ندبه توسط مداح اهل‌بیت(ع)، حاج عباس حیدرزاده از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

کد خبر 1766238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha