مردم رئیس جمهوری در تراز انقلاب انتخاب کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین جباری گفت: در انتخابات پیش رو مردم رئیس جمهوری در تراز انقلاب انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،  حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعربعلی جباری_ امام جمعه شهرستان بهشهر، امروز جمعه (۱۱ خرداد) در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه در بهشهر با تاکید بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا  جامعیت دارد و جامعه ای که تقوای الهی را رعایت کند، همه‌مکارم و سجایای اخلاقی را رعایت میکند.
وی با اشاره به موضوع بحث هفتگی راهکارهای رستگاری و خسران انسان افزود: هر کسی که نفس خود را نگهدارد از خسران به دور است و سلطه دشمن و شیطان بر او کمتر خواهد بود.
امام‌جمعه بهشهر یادآور شد: ثبات قدم در انسان‌مهمترین عامل پیروزی است که باید به این مهم توجه شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین جباری با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری گفت: در انتخابات پیش رو مردم رئیس جمهوری در تراز انقلاب انتخاب کنند.
وی با گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد سالروز ارتحال اما راحل و قیام ۱۵ خرداد افزود: باید بیشترین احترام و عزت به مقام امام راحل انجام شود.
امام جمعه بهشهر اظهار کرد: انتخاب مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای بعد از رحلت امام راحل، بهترین انتخاب بود که باید قدر نعمت ولایت را بدانیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین جباری با تاکید بر حفظ محیط زیست افزود: توجه به محیط زیست و زیباسازی شهری مساله مهمی است که باید مورد توجه مسوولان باشد.

کد خبر 1766253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha