رییس جمهور شهید در تمام ابعاد الگو و نمونه بود

استاندار خراسان شمالی گفت: رییس جمهور شهید در تمام ابعاد الگو و نمونه بود و امیدواریم همه ما نیز چنین خصلتی را داشته باشیم زیرا دیگر چنین رییس جمهوری را نخواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی جمعه شب در مراسم هفتمین روز شهادت رییس جمهور و شهدای خدمت، در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر جاجرم با اشاره به خدمات شاخص رئیس جمهور شهید در سطح کشور و استان اظهارکرد: حذف ارز ترجیحی و اصلاحات اقتصادی و تسویه بدهی های دولت، تلاش بر اتمام پروژه های عمرانی،  نظارت بر بازار و احیای واحدهای راکد تنها بخشی از اقدامات است.

وی افزود: اهتمام در پیگیری ها و انضباط در امور، مشخصه بارز دولت مردمی سیزدهم است که این عوامل منجر به توفیقات ارزشمند دولت سیزدهم در حوزه های مختلف شد.

استاندار خراسان شمالی، مشکل اساسی استان را تامین آب عنوان کرد و گفت: در سفر رئیس جمهور شهید به استان، پروژه انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی کلید خورد که این پروژه عظیم تا پایان خردادماه به بهره برداری خواهد رسید تا مردم به ازای آن با انتقال آب چاه های پتروشیمی، از آب با کیفیت استفاده کنند.

وی اضافه کرد: اتمام پروژه های سفر مقام معظم رهبری از تاکیدات دولت سیزدهم بود که نمونه بارز آن پروژه سد گلمندره و بیدواز، حفر چاه ها و حل مشکلات تنش آبی است.

حسین نژاد، کاهش نرخ بیکاری، احیای واحدهای راکد، اشتغال پایدار، خرید تضمینی دام، تامین آب و ساخت مدارس را از مهم ترین اقدامات دولت در استان ذکر کرد و افزود: انجام اقدامات زیرساختی را به طور جدی مورد پیگیری قرار می دهیم.

وی ارتباط با کشورهای همسایه را از دیگر مشخصه بارز رئیس جمهور شهید دانست و گفت: خستگی ناپذیر بودن رئیس جمهور شهید یک اقدام کم نظیر است.

کد خبر 1766282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha