۵۰ سازمان جهانی، اقدام ضد فلسطینی شرکت حقوقی «گرینبرگ تراریگ» را محکوم کردند

۵۰ سازمان سازمان آمریکایی مسلمان، عربی و فلسطینی علیه شرکت حقوقی «گرینبرگ تراریگ» به دلیل حمله به گروه‌های همبستگی با فلسطین محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از القدس العربی، بیش از ۵۰ سازمان آمریکایی مسلمان، عربی و فلسطینی در سطح ملی، بین‌المللی و منطقه‌ای بیانیه‌ای مشترک صادر کردند و اقدام شرکت حقوقی «گرینبرگ تراریگ» را به دلیل «حمله نفرت انگیز و بیهوده» علیه یک گروه برجسته مدافع مسلمانان و سازمان دانشجویی همبستگی فلسطین محکوم کردند.

در اوایل این ماه، «گرینبرگ تراریگ» اعلام کرد: از طرف اسرائیلی-آمریکایی‌ها و سایر شاکیان علیه هر دو سازمان شکایت کرده است و آنها را به « همکاری و تبلیغ» برای حماس متهم کرده است.

مهم‌ترین سازمان‌های مسلمان، عربی و فلسطینی درآمریکا در پاسخ به این اقدام بیانیه‌ای مشترک صادر کردند و این شرکت حقوقی را به دلیل افراط در تئوری‌های توطئه ضد مسلمانان در تلاشی آشکار برای ساکت کردن منتقدان دولت اسرائیل محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: به نظر می‌رسد اقدامات ضداسلامی «گرینبرگ تراریگ» که در قالب یک شکایت قضایی پنهان شده، ترکیبی از تئوری‌های توطئه ضد مسلمانان باشد.

در همین راستا، ۵۰ سازمان آمریکایی مسلمان، عربی و فلسطینی گفتند: آنچه در سرتاسر آمریکا روی می‌دهد شبیه برخی از بدترین لحظات در گذشته کشور ما است، از شکار جادوگران برای کمونیست‌ها در دوران مک کارتی، تلاش‌های سیستماتیک برای نابودی رهبران سیاه‌پوست و سازمان‌های جنبش حقوق مدنی گرفته تا سرکوب مخالفان دولت در جنگ ویتنام و سوء استفاده‌های سیستماتیک و تبعیض در سال‌های پس از ۱۱ سپتامبر.

گفتنی است، گرینبرگ تراریگ به انگلیسی، یک شرکت حقوقی چندملیتی است که در سال ۱۹۶۷ تأسیس شد. این شرکت بیش از یک هزار و ۷۵۰ وکیل دارد. گرینبرگ تراریگ ۳۶ دفتر در کشورهای مختلف جهان دارد.

کد خبر 1766311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha