برگزاری کنگره ۴ هزار شهید گلستان در نیمه دوم سال ۱۴۰۴

سردار ملک شاهکوهی گفت: دومین کنگره ملی بزرگداشت چهار هزار شهید استان گلستان در نیمه دوم سال ۱۴۰۴ برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار علی ملک شاهکویی امروز (شنبه ۱۲ خرداد) در جلسه شورای سیاستگذاری دومین کنگره ملی بزرگداشت چهار هزار شهید استان گلستان گفت: دومین کنگره ملی بزرگداشت چهار هزار شهید استان گلستان همچون کنگره قبلی با شعار «توجه به فرهنگ دفاع مقدس و توسعه این نگاه ارزشمند در جامعه» برگزار می شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر موضوع دفاع مقدس و پرداختن به مسئله شهید و شهادت تاکید دارند، افزود: همه ما باید در این مسیر تلاش کنیم و به این موضوعات بپردازیم.

وی، یاد شهدا و انتقال پیام شهدا را از مهمترین اهداف برگزاری این کنگره بیان کرد و گفت: برای هر چه با کیفیت و کمیت برگزار شدن این کنگره، ۲۵ کمیته ذیل فعالیت می کنند.

ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۳۰۰ پایگاه بسیج در سراسر استان وجود دارند که در طول سال یادواره های شهدا از سوی این پایگاه ها برگزار می شود.

 وی با اشاره به برنامه های این کنگره، افزود: امسال علاوه بر دیدار عوامل اجرایی کنگره با مقام معظم رهبری، دیدار مردمی نیز برگزار یم شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان، زمان برگزاری این کنگره را نیمه دوم سال ۱۴۰۴ اعلام کرد و گفت: برگزاری یادواره ها و جشنواره های فرهنگی و هنری، ایجاد و جریان سازی تفکر شهدا در جامعه، برگزاری نمایشگاه های بزرگ و غیره از برنامه های پیش بینی شده در ذیل این کنگره است.

کد خبر 1766369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha