دستاوردهای امروز انقلاب اسلامی نشات گرفته از تفکرات امام راحل است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه جزئیات ویژه برنامه های رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برنامه های مراسم ارتحال امام در استان، گفت: امسال سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام(ره)   است و برنامه های مختلفی برای روز چهاردهم خرداد ماه  جاری در سطح استان و شهرستانهای تابعه برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود:جهان بینی، دوراندیشی، شجاعت، بصیرت و مردم داری از جمله ویژگی‌های بارز معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران بود که در دوران هشت سال دفاع مقدس پشتوانه‌ای بزرگ برای همه ایرانیان بود.

وی خاطر نشان کرد: شاخص ترین برنامه ها برگزاری مراسم  گرامیداشت ارتحال راس ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه(۱۴ خرداد) در مسجد جامع کرمانشاه با سخنرانی  آیت‌الله سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی‌کل قوا  و  مراسم دیگر راس ساعت ۱۶ عصر همان روز در مسجدالنبی(ص) طاقبستان کرمانشاه، با حضور مردم شهید پرور برگزار می شود.

دستاوردهای امروز انقلاب اسلامی نشات گرفته از تفکرات امام راحل است

حجت الاسلام عبدی تصریح کرد:با توجه به اینکه تعدادی از مردم دوست دارند شخصا با حضور در مرقد مطهر در مراسم ارتحال امام (ره) شرکت کنند که جهت رفاه و آسایش زوار ۱۵۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران به مرقد امام(ره) آماده و در حال خدمت رسانی خواهند شد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: امام خمینی (س) ظرفیتی متفاوت با سایر افراد داشت و همین موجب شد که به رهبری بی نظیر در عصر ما بدل شود، ایشان را نمی توان با هیچ یک از روحانیون و مراجع یا اعضای خانواده خودش، و حتی با شخصیت های سیاسی یک قرن گذشته مقایسه کرد.  

دستاوردهای امروز انقلاب اسلامی نشات گرفته از تفکرات امام راحل است

* برگزاری باشکوه مراسم های ۱۴ و ۱۵ خرداد یک مانور قدرت برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است

در ادامه این جلسه  مجتبی کاکایی  ضمن تسلیت بمناسبت شهادت رئیس جمهور و تیم همراه و اعلام برنامه های سالگرد ارتحال امام (ره)،  گفت :بسیاری از ابعاد شخصیت امام بزرگوار ما همچنان ناشناخته است. درواقع نسل کنونی انقلاب، نسل جوان ما به‌خصوص، امام  را به‌درستی نمی‌شناسند. عظمت امام را نمی‌دانند. امام را با امثال این حقیر مقایسه می‌کنند در حالی که فاصله بسیار زیاد است.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب  افزود:خصوصیات شخصی، امام به معنای واقعی ممتاز بود و در کمتر شخصیتی ممکن است به وجود بیایید، کسی که همه این خصوصیات را داشته باشد لذا آرمان های امام راحل تا به امروز بدون هیچ سلاحی به جامعه جهانی صادر شده تا امروز به جایی برسیم که جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در معادلات جهانی ایفا کند  

وی خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری در سرپل ذهاب، اعزام کارون به مرقد امام با ظرفیت  ۲۰۰ نفر، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری محفل های قرآنی از برنامه های شاخص است.

کاکایی در پایان گفت: امام‌خمینی بر یگانگی اخلاق و سیاست تأکید داشت و در مدیریت جامعه و زعامت بر مردم بر اساس آن عمل می‌کرد؛ زیرا ایشان بر آن بود اگر دین، ازجمله اخلاق در سیاست دخالت نداشته باشد، سیاست در جهت دین‌زدایی اقدام خواهد کرد و فساد را گسترش خواهد داد.  

کد خبر 1766381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha