عضو هیات رئیسه مجلس دوازدهم؛

دولت و مجلس در فضای وحدت آفرین حرکت کنند

حضور رسانه ای نمایندگان باید امیدآفرین و انگیزه بخش باشد
دولت و مجلس در فضای وحدت آفرین حرکت کنند

پاپی زاده با بیان اینکه در مجلس رویکرد ملی با نگاه رفع مسائل و مشکلات محلی هر استان وجود داشته باشد، گفت: دولت و مجلس در فضای وحدت آفرین حرکت کنند.

عباس پاپی زاده، شهادت رئیس جمهور محترم و جمعی از مسئولان کشور را تسلیت گفت و به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان اظهار داشت: تشکر می کنم از حضور مردم عزیزمان که واقعا قدرشناس هستند و اگر مسئولی وظایف خود را به درستی انجام دهد، مردم متوجه این خدمات هستند و قدردان هستند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات این موضوع را به خوبی نشان داد و بنده به عنوان نماینده مردم از حضور مردم در شرایط حساس کشور و در مراسمات مختلف تشکر می کنم.

دولت و مجلس در فضای وحدت آفرین حرکت کنند

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی چند توصیه دقیق و مهم را نسبت به مجلس دوازدهم داشتند که باید به آنها توجه کنیم، خاطرنشان کرد: مجلس و دولت همواره باید بتوانند در یک فضای وحدت آفرین حرکت کنند به دور از مباحث اختلاف سلیقه، بتوانند مسائل کشور را با همگرایی و وحدت حل کنند.

پاپی زاده با تاکید بر اینکه باید یک وحدتی بین نمایندگان مجلس دوازدهم وجود داشته باشد، گفت: درخصوص مسائل مبتلابه کشور اجماع خوبی باید صورت بگیرد و در صحن مجلس یک رویکرد ملی با نگاه رفع مسائل و مشکلات محلی هر استان وجود داشته باشد.

نماینده مردم دزفول در مجلس دوازدهم خاطرنشان کرد: حوزه های انتخابیه مسائل مربوط به خود را دارند که باید از سوی نمایندگان منتخب پیگیری شود اما این موضوع نباید مسائل ملی را تحت تاثیر قرار دهد.

وی با بیان اینکه در تصویب قوانین و نظارت نباید رویکرد ملی را فراموش کنیم، تاکید کرد: نمایندگان روی مسائل کشور وحدت نظر داشته باشند و قوانین خوب مصوب شود و نظارت خوبی هم روی اجرا صورت بگیرد.

حضور رسانه ای نمایندگان باید امیدآفرین و انگیزه بخش باشد

عضو هیات رئیسه مجلس دوازدهم با تاکید بر اینکه حضور رسانه ای نمایندگان باید امیدآفرین و انگیزه بخش باشد، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس باید برای فعالان اقتصادی و پیام آرام بخشی را به مردم بدهند و نکاتی که مربوط به شخص نماینده نظیر رعایت مسائل اخلاقی، اقتصادی، مراوده خوب با مردم، مردم داری، درک شرایط مردم، ارتباط با مردم در اولویت باشد.

رفع چالش های اقتصادی و معشیت اولویت نخست مجلس دوازدهم

پاپی زاده با بیان اینکه اینکه مردم در کشور ما محور هستند موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد، تاکید کرد: در مجلس دوازدهم موضوع رفع مسائل و چالش های اقتصادی و معیشت مردم در اولویت اول مجلس باشد.

کد خبر 1766399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha