دشمن را نباید دست کم گرفت و باید برای مقابله با جنگ نرم آماده بود

استاندار خراسان شمالی گفت: دشمن و رسانه های دشمن را نباید دست کم گرفت و باید برای مقابله با جنگ نرم دشمن آماده بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی، پیرامون هوشیاری بخش های فرهنگی در مواجهه با شبهه افکنی های دشمن و ضرورت پاسخگویی اقناعی هشدار داد و گفت: دشمن و رسانه های دشمن را نباید دست کم گرفت و باید برای مقابله با جنگ نرم دشمن آماده بود.

وی افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب و امام (ره) در فعالیت های تبلیغی باید پایه و اساس باشد و شاخص هایی که امامین انقلاب بیان کرده اند، به خوبی تبیین شود.

حسین نژاد به برخی اقدامات ارزنده دولت در سطح ملی اعم از مردمی سازی دولت، اصلاح اقتصادی و حذف ارز ترجیحی برای پیگیری طرح های عمرانی و پروژه های زیرساختی، راه اندازی هشت هزار واحد صنعتی، راه آهن، بزرگراه، سدسازی ها، رشد اشتغال و کاهش بیکاری اشاره کرد و در سطح استانی گفت: حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان ارزش اعتبارات  مصوبات سفر رئیس جمهور شهید به استان ماست.

استاندار خراسان شمالی در تشریح این مصوبات گفت: مجموع مصوبات سفر ۱۲/۷ هزار میلیارد اعتبار دارد اما انتقال آب سرانی به داخل استان با ۶ هزار میلیارد و انتقال پساب بجنورد به  پتروشیمی نیز با اعتبار ۱/۷ هزار میلیارد تومان اعتبار به آن اضافه شد.

دعوت به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی هم با اشاره به ضرورت مشارکت همه مردم در انتخابات گفت: همه مکلف هستیم مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنیم و شاخصه های رییس جمهور را از نگاه دینی و رهبری بیان کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری اظهارکرد: رییس جمهور به عنوان شهید خدمت نقطه عطفی در بحث شاخصه ها است.

وی افزود: حق ورود برای حمایت از شخص خاص را نداریم و بسیاری شبه افکنی می کنند که باید آن را برطرف کنیم و نباید این شبهات در جامعه حاکم باشد.

امام جمعه بجنورد ضمن تاکید بر فعال شدن کمیته های پنج گانه ادامه داد: حلقه های بسیج با محور انتخابات و حساس کردن افراد طی یک هفته باید تشکیل شود، بسیج دانشجویی باید کرسی آزاد اندیشی را فعال کند و روابط عمومی دستگاه ها، خدمات دولت را هر چه زودتر به مجموعه خود، خانواده هایشان و رسانه ها تبیین کنند.

وی گفت: در ۱۵ و ۱۴ خردادماه مباحث شهدا مطرح شود و در ایام عید غدیر همایش هیئات را با عنوان شهدای خدمت انجام دهیم، هم اطعام و هم کار فرهنگی صورت گیرد و به نام شهدای خدمت  همایش بزرگی برگزار شود.

کد خبر 1766424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha